Elfy SBE w Parku Miniatur
Stowarzyszenie Branży Eventowej po raz szósty zaprosiło przedstawicieli rynku eventowego do udziału w Elfach SBE – świąteczno-charytatywnej akcji, połączonej z podsumowaniem roku. Udział w tegorocznej akcji wzięli jak co roku przedstawiciele branży eventowej, darczyńcami były zarówno firmy, jak i osoby prywatne związane z branżą. W tym roku dary zbierano dla jednego z warszawskich domów dziecka oraz dla Polskiej Fundacji Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym Echo. Spotkanie odbyło się 1 grudnia w Parku Miniatur Województwa Mazowieckiego.
Elfy SBE to coroczna akcja charytatywna prowadzona przez Stowarzyszenie Branży Eventowej od 2011 roku. Przed Świętami Bożego Narodzenia członkowie SBE, a także zaproszeni goście, zbierają wspólnie dary dla wybranych ośrodków pomocy i potrzebujących osób. Jak podkreślają organizatorzy, wspólna akcja charytatywna łączy i integruje branżę w szczytnym celu.
W tegorocznej edycji Elfów udział wzięli członkowie SBE – agencje, obiekty eventowe i podwykonawcy – zebrali w tym roku dary obejmujące pełną listę potrzeb przedstawionych przez Filię Domu Dziecka nr im. Ks.G.P. Baudouina w Warszawie oraz Polską Fundację Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym Echo, a wśród nich artykuły codziennego użytku, zabawki, ubrania, a także specjalistyczny sprzęt przeznaczony dla dzieci niedosłyszących. Podczas spotkania zbierane były również datki dla wybranej placówki.
Spotkanie poprowadziła Aleksandra Mikołajczyk, która od grudnia zasiliła szeregi członków niezależnych SBE. Podczas części oficjalnej Marta Dunin-Michałowska, prezes zarządu SBE oraz Olga Krzemińska-Zasadzka, wiceprezes zarządu SBE opowiedziały o dorocznej akcji Elfy SBE oraz o placówkach, które wspierane były podczas tej edycji. Po części oficjalnej wystąpił Chór Grochów. Gospodarzem wydarzenia oraz partnerem strategicznym był Park Miniatur Województwa Mazowieckiego, dawna siedziba Banku Wilhelma Landaua.
MeetingPlanner.pl był partnerem medialnym wydarzenia.