Gdańska Organizacja Turystyczna w bezruchu

Gdańska Organizacja Turystyczna i działające w jej ramach Gdańsk Convention Bureau przyłączyły się do popularnej w mediach społecznościowych akcji #mannequinchalange. Wyzwanie postawiła trzem innym organizacjom turystycznym w Polsce. Czy ktoś podejmie próbę ?

„Czelendże” [z ang. chellange czyli wyzwanie] podbijają internet. Najpierw tańczono do „Harlem Shake”, następnie w słusznej sprawie ich uczestnicy polewali sią lodowatą wodą, teraz internet zastyga w bezruchu. Mannequin Challenge przyciąga coraz więcej ludzi, w tym celebrytów. Wszystko zaczęło się od uczennicy, która na Twitterze udostępniła film, na którym jej koledzy ze szkoły zastygają jak manekiny. Internet odpowidział szybko. W zabawie wzięło udział wiele znanych osób: muzycy, sportowcy, celebryci, w tym Adele, Cristiano Ronaldo czy Hillary Clinton. Im więcej osób i większe wyzwanie tym szybciej bije licznik polubień.
Gdańska Organizacja Turystyczna również postanowiła podjąć manekinowe wyzwanie. Film przedstawia pracowników w ich codziennym otoczeniu. Sceny pokazują przerysowane sytuacje, które są nieodłącznym elementem ich pracy.

 

 

Podczas kręcenia materiału powstał pomysł, aby do zabawy zachęcić także inne organizacje turystyczne. Czy Polska Organizacja Turystyczna, Pomorska Organizacja Turystyczna oraz Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna podejmą wyzwanie? Takie pytanie, w oczekując na szybką odpowiedź, zadaje Gdańska Organizacja Turystyczna.


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl