Mercure najsilniejszą marką hotelową według raportu KPMG

Marka Mercure została uznana przez konsumentów za najlepszą wśród hoteli i drugą w segmencie podróże markę – wynika z raportu opublikowanego przez KPMG pt. „Jak budować pozytywne doświadczenie klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim”.
 

Wysokie wyniki - we wszystkich analizowanych Sześciu Filarach Customer Experience, dały marce Mercure 10. miejsce na liście Top 100 najsilniejszych marek w Polsce.
– Mercure jest marką łączącą w sobie siłę globalnej sieci ze znaczącym elementem lokalnym. Mercure oferuje gościom komfort oraz przyjazną atmosfrę i niezapomniane doświadczenia. Każdy hotel Mercure poprzez swój wystrój i menu opowiada autentyczną i inspirującą historię danego regionu, miasta, kraju. Mercure Kraków Stare Miasto jest najlepszym tego przykładem. Ambicją marki jest dostarczanie inspirowanych lokalnie spersonalizowanych usług, których poziom gwarantują hotelarze z pasją. Oczekiwania podróżujących Polaków zmieniły się,  a hotele Mercure są doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby – naturalnej gościnności i atrakcyjnego programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, który umożliwia korzystanie z unikalnych korzyści. W epoce podróżnych, którzy są non-stop w sieci, wiarygodna marka, która wzbudza emocje musi gwarantować  dobre ceny jak na platformie accorhotels.com – tłumaczy Luc Gesvret, dyrektor ds. sprzedaży, marketingu i dystrybucji Orbis.
Personalizacja oferty i podejścia do klientów, bezkompromisowa jakość hoteli Mercure, sprawne zarządzanie oczekiwaniami gości oraz umiejętność wczucia się w indywidualną sytuację konsumenta (empatia) - to elementy, które wyróżniły  markę Mercure i które były najcenniejsze dla polskich konsumentów w segmencie „podróże”. Badanie „Jak budować pozytywne doświadczenia klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim” przeprowadzone zostało w Polsce w pierwszym kwartale br. i pierwszy raz w naszym kraju. Wzięło w nim udział 5 tys. osób, których zapytano o doświadczenia z 200 markami z dziewięciu branż. Na tej podstawie opracowano zestawienie Top 100 Brands, obejmujące najsilniejsze marki w Polsce oraz zestawienia liderów w poszczególnych branżach. Mercure w swojej kategorii – „podróże” – jest najsilniejszą marką hotelową, która generuje pozytywne emocje i doświadczenia. 

Mercure jest marką hoteli należącą do grupy AccorHotels. Wyłącznym franczyzodawcą marki Mercure w Polsce oraz w pozostałych 15 krajach Europy Środkowo-Wschodniej jest Orbis. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie, z czego 23 hotele w Polsce.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl
11.05.2025 – 11.05.2025