Mercure najsilniejszą marką hotelową według raportu KPMG

Marka Mercure została uznana przez konsumentów za najlepszą wśród hoteli i drugą w segmencie podróże markę – wynika z raportu opublikowanego przez KPMG pt. „Jak budować pozytywne doświadczenie klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim”.
Wysokie wyniki - we wszystkich analizowanych Sześciu Filarach Customer Experience, dały marce Mercure 10. miejsce na liście Top 100 najsilniejszych marek w Polsce.
– Mercure jest marką łączącą w sobie siłę globalnej sieci ze znaczącym elementem lokalnym. Mercure oferuje gościom komfort oraz przyjazną atmosfrę i niezapomniane doświadczenia. Każdy hotel Mercure poprzez swój wystrój i menu opowiada autentyczną i inspirującą historię danego regionu, miasta, kraju. Mercure Kraków Stare Miasto jest najlepszym tego przykładem. Ambicją marki jest dostarczanie inspirowanych lokalnie spersonalizowanych usług, których poziom gwarantują hotelarze z pasją. Oczekiwania podróżujących Polaków zmieniły się, a hotele Mercure są doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby – naturalnej gościnności i atrakcyjnego programu lojalnościowego Le Club AccorHotels, który umożliwia korzystanie z unikalnych korzyści. W epoce podróżnych, którzy są non-stop w sieci, wiarygodna marka, która wzbudza emocje musi gwarantować dobre ceny jak na platformie accorhotels.com – tłumaczy Luc Gesvret, dyrektor ds. sprzedaży, marketingu i dystrybucji Orbis.
Personalizacja oferty i podejścia do klientów, bezkompromisowa jakość hoteli Mercure, sprawne zarządzanie oczekiwaniami gości oraz umiejętność wczucia się w indywidualną sytuację konsumenta (empatia) - to elementy, które wyróżniły markę Mercure i które były najcenniejsze dla polskich konsumentów w segmencie „podróże”. Badanie „Jak budować pozytywne doświadczenia klientów. Analiza wiodących praktyk zarządzania doświadczeniami klientów na rynku polskim” przeprowadzone zostało w Polsce w pierwszym kwartale br. i pierwszy raz w naszym kraju. Wzięło w nim udział 5 tys. osób, których zapytano o doświadczenia z 200 markami z dziewięciu branż. Na tej podstawie opracowano zestawienie Top 100 Brands, obejmujące najsilniejsze marki w Polsce oraz zestawienia liderów w poszczególnych branżach. Mercure w swojej kategorii – „podróże” – jest najsilniejszą marką hotelową, która generuje pozytywne emocje i doświadczenia.
Mercure jest marką hoteli należącą do grupy AccorHotels. Wyłącznym franczyzodawcą marki Mercure w Polsce oraz w pozostałych 15 krajach Europy Środkowo-Wschodniej jest Orbis. Sieć Mercure obejmuje 740 hoteli w 56 państwach na całym świecie, z czego 23 hotele w Polsce.