Zimowy Narodowy kończy pięć lat

Lodowisko, które powstało na terenie PGE Narodowego podsumowuje pięciolecie działalności. W tym czasie (cztery edycje) miejsce odwiedziło 1,7 mln gości. Organizatorem i pomysłodawcą projektu Zimowy Narodowy jest agencja Testa Communications.
Wraz z Nowym Rokiem Zimowy Narodowy rozpoczyna świętowanie swoich piątych urodzin. Dokładnie 3 stycznia 2014 roku odbyła się 1. edycja Zimowego Narodowego. Na płycie PGE Narodowego powstało jedno z największych lodowisk w Polsce, które wtedy zajmowało powierzchnię ponad 2 tysięcy metrów kwadratowych. Pierwsza edycja to ponad 105 000 osób przez 47 dni. Oprócz jazdy na łyżwach, goście mogli skorzystać z toru rolkarskiego, który był na płycie stadionu, skateparku czy boisk do badmintona.
— O ile przy pierwszej edycji mieliśmy tylko jedno lodowisko, teraz mamy całe Zimowe Miasteczko, na którym oprócz lodowisk mamy też górkę lodową, tory do curlingu, bumper cars, skatepark i bogatą infrastrukturę gastronomiczną. Cieszymy się, że od pięciu lat Zimowy Narodowy jest tak chętnie odwiedzany przez naszych gości — mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications i organizator Zimowego Narodowego.
Zimowy Narodowy był również miejscem wielu wydarzeń. W ramach Zimowego Narodowego, dwukrotnie, podczas drugiej i trzeciej edycji, odbywał się Warszawski Jarmark Świąteczny. Dwukrotnie, w Zimowym Miasteczku, odbyły się rewie łyżwiarskie „Kings On Ice” i „Kings On Ice. Tribute to Chopin”, w których wzięli udział najlepsi łyżwiarze świata – Jewgienij Pluszczenko, Stephane Lambiel, Irina Slutskaya, Adelina Sotnikowa. Podczas „Kings On Ice. Tribute to Chopin” gwiazdy wystąpiły do muzyki Fryderyka Chopina w aranżacji Włodka Pawlika.
Od samego początku trwania Zimowego Narodowego, goście mogli korzystać z eventów specjalnych, m.in. slotów „Disco Lodowisko z 4Fun.TV” czy zajęć dla dzieci, które odbywają się w każdy weekendowy poranek, prowadzonych przez instruktorów z Ice&Fun. Zimowy Narodowy od kilku sezonów jest również miejscem „WF-u na Zimowym Narodowym” organizowanego przez fundację Marcina Gortata, Motomikołajek czy Czerkawski Cup.
Zimowy Narodowy został doceniony dwiema międzynarodowymi nagrodami – Galaxy Awards i Ipra Golden World Awards. 25 września 2017 roku Zimowy Narodowy został również wyróżniony nagrodą za Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Mazowieckiego 2017, w konkursie organizowanym przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną.
Z okazji piatych urodzin, w najbliższy weekend, Zimowy Narodowy przygotował konkursy z wiedzy o tym projekcie, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów Zimowego Miasteczka.