Zimowy Narodowy kończy pięć lat

Lodowisko, które powstało na terenie PGE Narodowego podsumowuje pięciolecie działalności. W tym czasie (cztery edycje) miejsce odwiedziło 1,7 mln gości. Organizatorem i pomysłodawcą projektu Zimowy Narodowy jest agencja Testa Communications.

Wraz z Nowym Rokiem Zimowy Narodowy rozpoczyna świętowanie swoich piątych urodzin. Dokładnie 3 stycznia 2014 roku odbyła się 1. edycja Zimowego Narodowego. Na płycie PGE Narodowego powstało jedno z największych lodowisk w Polsce, które wtedy zajmowało powierzchnię ponad 2 tysięcy metrów kwadratowych. Pierwsza edycja to ponad 105 000 osób przez 47 dni. Oprócz jazdy na łyżwach, goście mogli skorzystać z toru rolkarskiego, który był na płycie stadionu, skateparku czy boisk do badmintona.
— O ile przy pierwszej edycji mieliśmy tylko jedno lodowisko, teraz mamy całe Zimowe Miasteczko, na którym oprócz lodowisk mamy też górkę lodową, tory do curlingu, bumper cars, skatepark i bogatą infrastrukturę gastronomiczną. Cieszymy się, że od pięciu lat Zimowy Narodowy jest tak chętnie odwiedzany przez naszych gości — mówi Katarzyna Ziemska, CEO Testa Communications i organizator Zimowego Narodowego.

Zimowy Narodowy był również miejscem wielu wydarzeń. W ramach Zimowego Narodowego, dwukrotnie, podczas drugiej i trzeciej edycji, odbywał się Warszawski Jarmark Świąteczny. Dwukrotnie, w Zimowym Miasteczku, odbyły się rewie łyżwiarskie „Kings On Ice” i „Kings On Ice. Tribute to Chopin”, w których wzięli udział najlepsi łyżwiarze świata – Jewgienij Pluszczenko, Stephane Lambiel, Irina Slutskaya, Adelina Sotnikowa. Podczas „Kings On Ice. Tribute to Chopin” gwiazdy wystąpiły do muzyki Fryderyka Chopina w aranżacji Włodka Pawlika.
Od samego początku trwania Zimowego Narodowego, goście mogli korzystać z eventów specjalnych, m.in. slotów „Disco Lodowisko z 4Fun.TV” czy zajęć dla dzieci, które odbywają się w każdy weekendowy poranek, prowadzonych przez instruktorów z Ice&Fun. Zimowy Narodowy od kilku sezonów jest również miejscem „WF-u na Zimowym Narodowym” organizowanego przez fundację Marcina Gortata, Motomikołajek czy Czerkawski Cup.

Zimowy Narodowy został doceniony dwiema międzynarodowymi nagrodami – Galaxy Awards i Ipra Golden World Awards. 25 września 2017 roku Zimowy Narodowy został również wyróżniony nagrodą za Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Mazowieckiego 2017, w konkursie organizowanym przez Mazowiecką Regionalną Organizację Turystyczną.
Z okazji piatych urodzin, w najbliższy weekend, Zimowy Narodowy przygotował konkursy z wiedzy o tym projekcie, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów Zimowego Miasteczka.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl