Dream Events zaprasza na konferencję Galaktyka Eventu
Galaktyka Eventu jest autorskim przedsięwzięciem Dream Events. Konferencja to element kreacji wizerunku i marki agencji. Na co dzień przedstawiciele firmy swoich klientów przekonują do realizacji komunikacji poprzez organizację wydarzeń, w ramach spójności sami wykorzystują też ten model komunikowania się z otoczeniem.
Adresatami wydarzenia są klienci firmy oraz potencjalnie przyszli klienci. Co roku spotkaniu przyświecają różne aspekty. Pierwsza pilotażowa konferencja, jaka odbyła się w 2015 r., dotyczyła warsztatowego podejścia do eventu i prezentowana była wówczas nowatorska metoda szkoleniowa.
Kolejne edycje dotyczyły ważnych kwestii dla agencji i jej klientów jak bezpieczeństwo i sposoby na budowę zaangażowanych zespołów pracowniczych, którzy sami dbają o warunki pracy. – Organizowane pokazy z zakresu tzw. Safety Day oraz inspiracja klientów na tym polu przyczyniła się do wzrostu zainteresowania naszą ofertą w tym zakresie – mówi Barbara Świderska general manager, Dream Events.
– Zeszłoroczna konferencja Galaktyka Eventu vol. 3 – Awaryjne lądowanie, to temat rzeka – radzenia sobie w sytuacjach trudnych i sposobów na przeżywanie tu i teraz. Połączona była z obchodami 10-lecia istnienia agencji Dream Events, a lokalizacja wydarzenia połączona była również z promocją miejsca (Kopalnia Zabytkowa Srebra w Tarnowskich Górach), które kilka miesięcy po naszym wydarzeniu trafiło na prestiżową listę Dziedzictwa Kulturowego UNESCO. Nie można powiedzieć, że ten sukces to nasza zasługa, natomiast jego późniejszy rozgłos na pewno wśród naszych klientów przyczynił się do promocji również naszej marki – relacjonuje Barbra Świderska.
Tegoroczna konferencja Galaktyka Eventu vol. 4 – Wejdź do gry, poświęcona będzie rozwiązaniom w dziedzinie organizacji konferencji na wielu etapach. – Pozwalamy sobie na eksperymentowanie i robimy to razem z klientami. Tematyka oparta jest na trzech dla nas ważnych tematach – kreatywności, mechanizmów budowania zaangażowania na podstawie gier (grywalizacja) oraz tym, co kochamy i nienawidzimy zarazem – sztuce improwizacji – zapowiada Barbara Świderska.
Podczas tegorocznej konferencji wystąpią Marek Stączek (ghostwriter, mówca, autor książek biznesowych, specjalista w dziedzinie psychologii biznesu, obszary, w których działa to to sztuka storytellingu, prezentacje publiczne i kreatywność w działaniach biznesowych), Paweł Tkaczyk (ekspert z dziedziny marketingu, autor trzech książek: Zakamarki marki, Grywalizacja, Narratologia) oraz Barbara Świderska (piarowiec, marketingowiec, finansista i specjalista sprzedaży i wizjonerka, która ponad dekadę temu założyła agencję Dream Events).
Galaktyka Eventu vol. 4 odbędzie się 25 stycznia, w zamku należącym kiedyś do rodziny do rodziny Donsemarków, w którym aktualnie ma siedzibę Centrum Kultury Śląskiej Zamek w Nakle Śląskim.
– Powodów wyboru tego miejsca było wiele, natomiast hasło, jakie informuje o jego celach „żeby śląskie dawało do myślenia” było przysłowiową petardą naszych pomysłów – mówi Barbar Świderska.
Żeby wziąć udział w konferencji, należy wypełnić kwestionariusz http://galaktykaeventu.pl/zapros-przedstawiciela a następnie wziąć udział w grze przygotowanej przez agencję.
MeetingPlanner.pl objął wydarzenie patronatem.