Rok 2017 rekordowy dla United Partners

Agencja United Partners zamknęła rok 2017 z rekordowym 70-proc. wzrostem sprzedaży, przekraczając 16 mln przychodów. Cezary Wilemajtys, prezes agencji zaznacza też, że niebieskie koszulki polo z białym logo United Partners zostały w 2017 roku wybrane jako niezwykle twarzowe na wyjazdy incentive travel, a klienci agencji podkreślają, że stawiają na jakość obsługi.
– To nie tylko chodzi o niebieskie koszulki polo, które w naszej firmie mamy od 14 lat – komentuje Cezary Wilemajtys. – To bardziej efekt wielu lat pracy nad jakością. Klienci widzą w nas profesjonalistów, którzy zapewniają obsługę na najwyższym poziomie.
Agencja United Partners wdrożyła w 2017 r. nowy zestaw opieki nad podróżnymi, w tym autorski system Elektroniczny Opiekun, który otrzymał nagrodę w konkursie Nowe Trendy w Turystyce w kategorii IT. – Innowacyjny charakter naszej obsługi zawiera wiele różnych elementów, które trudno jest w łatwy sposób skopiować. My zupełnie inaczej przygotowujemy się do realizacji wyjazdów incentive travel, mamy swoje sprawdzone rozwiązania, małe usprawnienia i potężną broń na wszelkie niespodzianki: system zarządzania projektem Vista i sprawdzone grono przyjaciół w Polsce i na całym świecie. To prawdziwa rodzina United Partners, która działa jak w zegarku – podkreśla Cezary Wilemajtys.
W 2017 roku United Partners otrzymała tytuł Geparda Biznesu za wzrost wartości firmy w okresie ostatnich trzech lat, w konkursie organizowanym przez Instytut Europejskiego Biznesu.
Cezary Wilemajtys, który jest general menedżerem w firmie, łączy zaangażowanie w projekty realizowane przez agencję z pracą w stowarzyszeniach, przez sześć lat był członkiem zarządu SOIT, w listopadzie 2017 został wybrany na prezesa SITE Poland. Prowadził z ramienia SOIT prace w Dialogu Branżowym Dobry Przetarg – stolik incentive travel i brał udział w kilkuletnich konsultacjach nad nową ustawą o imprezach turystycznych. – Nagroda Geparda Biznesu, którą otrzymaliśmy w zeszłym roku za dynamiczny rozwój i wzrost wartości firmy, dała nam wiele satysfakcji. To okazja, aby wysłać sygnał do klientów i branży, że moja aktywność w stowarzyszeniach i poszukiwanie sposobów na podnoszenie jakości usług przekłada się na sukces finansowy – podsumowuje.