„Orfeusz w Piekle” i Sofitel. Francuskie święto w Operze Bałtyckiej

fot. Krzysztof Mystkowski KFP
fot. Krzysztof Mystkowski KFP
Sofitel Grand Sopot
Sofitel Grand Sopot

W ramach Sezonu Francuskiego, którego oficjalnym partnerem jest Sofitel Hotels & Resorts w Operze Bałtyckiej odbyła się premiera spektaklu „Orfeusz w Piekle”.

Sezon inspirowany kulturą francuską obejmuje spektakle francuskich kompozytorów, gościnne występy solistów i muzyków, a także różnorodne wydarzenia artystyczne i edukacyjne, łączące je z kulturą Francji.
- W Sezonie Francuskim współpraca z marką Sofitel jest dla nas czymś naturalnym. Wartości wspierane przez markę – kultura, sztuka, francuski styl, idealnie wpisują się w nasz program artystyczny - podkreśla prof. Warcisław Kunc, dyrektor Opery Bałtyckiej. I dodaje -Będąc instytucją kultury chcemy, aby widzowie postrzegali nas jako kreatywną, tętniącą życiem przestrzeń w Trójmieście, która przyciąga nowych odbiorców. Partnerstwo z Sofitelem pomaga nam tę misją realizować.

„Orfeusz w piekle” to nieśmiertelne dzieło Jacqesa Offenbacha – twórcy, który humorem, odwagą, frywolnością i wspaniałą melodyczną inwencją odegrał ogromną rolę we francuskiej kulturze. Zaprezentowany premierowo spektakl przeniósł widzów trójmiejskiej opery w świat paryskiego stylu, pełnego lekkości i dowcipu.
Sezon Francuski potrwa w Operze Bałtyckiej do końca czerwca. W tym czasie widzowie będą mogli podziwiać kolejne odsłony spektakli francuskich twórców m.in. „Orfeusza w Piekle" oraz klasycznego dzieła operowego - „Poławiacze pereł” Georgesa Bizeta.

Marka Sofitel należąca do AccorHotels, od wielu lat jest mecenasem i ambasadorem kultury francuskiej. Muzyka i sztuka tworzą jeden z jej głównych filarów. Hotele tej marki w Polsce zlokalizowane w Sopocie, Warszawie i Wrocławiu. Poprzez koncerty i spotkania z artystami organizowane w przestrzeniach hotelowych, Sofitel zabiera swoich gości w fascynującą muzyczną podróż. Partnerstwo z Operą Bałtycką w naturalny sposób wpisuje się również w celebrowane w hotelach Sofitel wielkie święto muzyki - Fête de la Musique. Marka aktywnie wspiera tę zainicjowaną 37 lat temu w Paryżu ideę promowania kultury poprzez muzykę.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl