Ketchup Włocławek odlicza z agencją Plej

Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej wydarzenia marki Ketchup Włocławek (Grupa Maspex) jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Akcja pod hasłem "usiądziesz z wrażenia" zapowiadana jest na 16 czerwca i ma odbyć się we Włocławku.

Na facebookowym fanpage’u marki pojawił się post z licznikiem umieszczonym na słoiczku Ketchupu Włocławek. Zegar wskazuje datę 16.06.2018. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl.
Wraz z kampanią online prowadzone są działania we Włocławku. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30-metrowy baner informujący o akcji. Marka Włocławek informuje, że wydarzenie 16 czerwca będzie podziękowaniem dla konsumentów.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Za zakup mediów odpowiada Starcom.  Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl