Ketchup Włocławek odlicza z agencją Plej

Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej wydarzenia marki Ketchup Włocławek (Grupa Maspex) jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Akcja pod hasłem "usiądziesz z wrażenia" zapowiadana jest na 16 czerwca i ma odbyć się we Włocławku.
Na facebookowym fanpage’u marki pojawił się post z licznikiem umieszczonym na słoiczku Ketchupu Włocławek. Zegar wskazuje datę 16.06.2018. Uruchomiono również towarzyszącą komunikacji stronę www.wloclawki.pl.
Wraz z kampanią online prowadzone są działania we Włocławku. Wybrane miejskie ławki zostały pomalowane na niebiesko. W centrum Włocławka stanął wielki słoik Ketchupu Włocławek z licznikiem, a na bulwarach wiślanych pojawił się 30-metrowy baner informujący o akcji. Marka Włocławek informuje, że wydarzenie 16 czerwca będzie podziękowaniem dla konsumentów.
Autorem koncepcji i kreacji kampanii teaserowej jest agencja Plej wspierana strategicznie przez Melting Pot. Za zakup mediów odpowiada Starcom. Patronat nad akcją objął Prezydent Miasta Włocławka.