180heartbeats+Jung v Matt ponownie dla Ben & Jerry’s

Marka Ben & Jerry’s (Unilever) została partnerem tegorocznej Parady Równości. Strefę marki podczas tego wydarzenia przygotowuje agencja 180heartbeats+Jung v Matt, która odpowiada także za działania komunikacyjne.
Marka Ben & Jerry’s oficjalnie wspiera tegoroczną Paradę Równości, która odbędzie się 9 czerwca w Warszawie. Tym samym Ben & Jerry’s razem ze Stowarzyszeniem Miłość Nie Wyklucza i Fundacją Wolontariat Równości na rzecz równości małżeńskiej, rozpoczyna kampanię na rzecz równouprawnienia małżeństw dwu- i jednopłciowych w Polsce.
Wsparcie Parady Równości przez markę lodów Ben & Jerry’s jest wynikiem jej misji. Od 40 lat mocno wierzy w znaczenie społeczeństwa integracyjnego z równymi prawami, w którym każda kochająca para, niezależna od płci, powinna mieć prawo do zawarcia małżeństwa. Podczas Parady marka będzie miała swoje stanowisko w Miasteczku Równości, gdzie jej przedstawiciele będą rozmawiać na ten temat z warszawiakami. Nie zabraknie tam także lodów.
Za działania komunikacyjne marki Ben & Jerry’s w Polsce odpowiada agencja 180heartbeats+Jung v Matt. Organizatorem Parady Równości jest Fundacją Wolontariat Równości.