180heartbeats + Jung von Matt podsumowuje półrocze w eventach

Patrycja Rozwadowska, account executive, i Łukasz Deoniziak, account director Działu Eventów w 180heartbeats + Jung von Matt
Na zdjęciu: Patrycja Rozwadowska, account executive, i Łukasz Deoniziak, account director Działu Eventów w 180heartbeats + Jung von Matt

Dział eventów agencji 180heartbeats + Jung von Matt w pierwszym półroczu tego roku poszerzył zakres współpracy z dotychczasowymi klientami m.in. z PSA i z Unileverem. Wprowadził także kolejne rozwiązania oparte o nowe technologie oraz planuje powiększyć zespół.


W przypadku PSA, 180 pracuje dla Peugeota, Citroëna oraz DS. Nowym projektem dla tego klienta było otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki DS, zorganizowane w maju dla VIP-ów. Podobnie jak w ubiegłym roku agencja odpowiadała za organizację stref ekspozycyjnych marek grupy podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show oraz premiery nowych modeli.
Eventy 180 realizują w tym roku także wydarzenia o większej skali dla marki Ben&Jerry’s (Unilever). Najbardziej spektakularny z nich – powrót tęczy w postaci wodno-świetlnego hologramu na plac Zbawiciela w Warszawie (8 czerwca) przyciągnął tysiące warszawiaków. Event w czerwcu wygenerował dla marki 400 publikacji, o zasięgu blisko 9 mln i ekwiwalent reklamowy równy 1,1 mln zł. O powrocie niepalnej tęczy oraz marce Ben&Jerry’s pisały m.in. „The Washington Post”, „The Telegraph”, „Independent”, „China Post” czy branżowy „Campaign”. Zainteresowanie wzbudziła zwłaszcza nowatorska technologia wykorzystana przy uruchomieniu tęczy. W efekcie do agencji zwróciły się zagraniczne firmy i organizacje zainteresowane sprowadzeniem jej do siebie – m.in. festiwal sztuki i światła Leeds Light Night w Wielkiej Brytanii.


– Pozyskanie projektów na rynku międzynarodowym to kolejny cel, jaki sobie stawiamy – zapowiada Łukasz Deoniziak, account director, który kieruje działem eventów w 180. – Obecnych reklamodawców udało się nam przekonać do tego, jak ważnym narzędziem marketingowym jest event w ich strategii komunikacji. Tylko w czerwcu, zaledwie w ciągu 14 dni, zrealizowaliśmy 7 eventów. W każdym stawiamy na oryginalny koncept, wpisanie go w strategię marki, umiejętnie dobrane i autorskie technologie plus PR. To sposób na przyciągnięcie do marki tysięcy konsumentów i ich zaangażowanie. Nie od dziś proponując rozwiązania eventowe, łączymy siły działu eventów i LAB-u, naszej komórki specjalizującej się w innowacjach. Obserwujemy, że to działa, bo konsumenci lubią być zaskakiwani. Wszelkie nowinki wzbudzają jeszcze większe emocje wokół marki – mówi Deoniziak i zaznacza, że klienci coraz częściej poszukują tego typu pomysłów i doceniają je, co oprócz rozwijania współpracy, pokazało także wewnętrzne badanie satysfakcji agencji – dział eventów jest w nim jednym z najlepiej ocenianych. W związku z rozwojem biznesu, w najbliższych tygodniach dołączą do niego także nowe osoby.


Do udanych wydarzeń agencja zalicza także 40. urodziny Ben & Jerry’s - B-Day Day na PKP Śródmieście (16 czerwca) w Warszawie. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne eventy w większych miastach, oprócz stolicy i Krakowa m.in. w Trójmieście ( w ubr. odbyły się tylko w pierwszych dwóch miastach) dla tej marki.
Nowe technologie agencja wykorzystała także podczas konferencji Comtegra Hub skierowanej do branży IT. Jak podkreśla 180, agencja we współpracy z firmą VES, po raz pierwszy w Polsce wykorzystała technologię MoveLED (kilkanaście ruchomych ekranów, pozwalających na ciekawszą i bardziej angażującą prezentację contentu).
Kolejny rok agencja realizuje także eventy HR Day dla pracuj.pl (w sumie dziewięć w różnych miastach, w tym finałowy w Warszawie), najważniejszy dla tego reklamodawcy, skierowany do branży HR. Podobnie jak w wyżej wspomnianych przypadkach, 180 konsekwentnie realizuje dla tego klienta wyznaczoną strategię – wydarzenia odbywają się w klimacie światowej metropolii – w tym roku w stylu karnawału w Rio. Jest tak również w przypadku duetu projektantów Paprocki & Brzozowski, których pokaz lato 2018 był przygotowany w stylu Cinema Paradiso, a gościem specjalnym była Waris Dirie, somalijska modelka i pisarka („Kwiat pustyni”), która słynie z walki o prawa kobiet.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl