Wystartował projekt szkoleniowy EventTalks.pl
Agnieszka Ciesielska, event manager i blogerka (EventowaBlogerka.pl) zainicjowała cykl szkoleń eventowych poświęconych zagadnieniom z dziedziny organizacji wydarzeń oraz event marketingu i jego ekspansji na rynkach międzynarodowych – EventTalks.pl. Szkolenia będą odbywały się w ośmiu miastach. Właśnie ruszyły zapisy na wydarzenia.
EventTalks.pl to cykl wydarzeń, których celem jest inspiracja i szerzenie wiedzy wśród polskich producentów wydarzeń i event managerów poprzez łączenie trendów zagranicznych z polską rzeczywistością. Projekt skierowany jest do przedstawicieli agencji eventowych, marketingowych i PR’owych i reprezentantów klientów. Jak podkreśla Agnieszka Ciesielska, redaktor naczelna bloga „EventowaBlogerka.pl”, inicjator przedsięwzięcia, uczestnicy dowiedzą się, jak najskuteczniej przeprowadzić wydarzenie, jakie trendy obecnie dyktują rynki międzynarodowe, oraz czym zaskakuje się klientów najskuteczniej. – To, co zmienia oblicze współczesnych eventów zagranicznych, to wysokiej jakości atrakcje angażujące publiczność, multimedialne scenografie w połączeniu z dość zaawansowaną techniką eventową. To także oryginalne pomysły na scenariusz, które z powodzeniem można wdrażać w naszym kraju. To odpowiada na potrzeby klienta w Polsce, który oczekuje organizacji wydarzenia w rozsądnych widełkach budżetowych. Dzięki temu pomysły stają się dziś na wagę złota. Stąd zebrane zestawy case study, które stanowić będą potężną dawkę wiedzy i inspiracji dla profesjonalistów branży eventowej – mówi Agnieszka Ciesielska.
Event Talks został stworzony jako program szkoleń służących do inspiracji, rozwoju i dyskusji ze specjalistami branży eventowej. – Wiedza, którą udało się zebrać do tego programu, jest absolutnie unikatowa, a materiały są bogate w videorelacje zdjęcia i recenzje czołowych expertów branży eventowej na świecie – zapowiada Agnieszka Ciesielska.
Wydarzenia odbędą się w ośmiu miastach: Warszawie, Gdański, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Kielcach i Lublinie, w każdy piątek, od 21 września do 24 listopada. Zagadnienia zostaną przedstawione w czterech kategoriach bloków tematycznych. Pierwsza – Technologia ukryta pod różnymi postaciami – scena, zaplecze technika, uczestnik, sponsor, organizator. W kolejnym bloku szkolenia omówione zostaną scenariusze, niskobudżetowe, z pomysłem, z wysokim poziomem nośności w mediach, które przyciągają uwagę sympatyków marki.
W ramach trzeciego bloku zaprezentowane będą ciekawe scenografie oraz atrakcje eventowe, produkty eventowe, które stworzone zostały na potrzeby uczestników wydarzeń. W ostatnim bloku – omówione zostaną sekretne triki eventowych negocjacji oraz mechanizmy stosowane przy organizacji imprez. Uczestnicy będą mieli okazję wymienić się doświadczeniami dotyczącymi współpracy z partnerami z zakresu hotelarstwa, cateringu, podwykonawcami, a także gwiazdami. W programie pojawi się także wątek, jak uniknąć często popełnianych błędów i przezwyciężać trudności we współpracy z klientem czy partnerem.
Przewidywana liczba osób na każdym ze szkoleń to 12. Uczestnictwo w szkoleniach jest płatne (bilet indywidualny to cena 1390 zł, grupowy – 1190). Oprócz ośmiogodzinnego szkolenia w ceną wliczone są także konsultacje oraz materiały szkoleniowe.
www.eventtalks.pl