Mplusm Event Marketing partnerem kongresu motoryzacyjnego

Na początku listopada w Warszawie odbędzie się kolejna, trzynasta edycja Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego, organizowanego cyklicznie z inicjatywy Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych. Partnerem organizacyjnym wydarzenia jest Mplusm Event Marketing.
Podczas Kongresu spotkają się przedstawiciele organizacji i firm związanych z branżą motoryzacyjną, a także branżowi eksperci, politycy oraz środowiska naukowe i akademickie.
Kongres będzie trwał dwa dni, a rozpocznie się 7 listopada 2018 w hotelu Sound Garden w Warszawie. Zaplanowano szereg wystąpień i prezentacji dotyczących branży motoryzacyjnej w Polsce i Europie. Nie zabraknie również paneli dyskusyjnych z udziałem ekspertów i polityków oraz interaktywnych sondaży i prognoz dotyczących rozwoju branży w najbliższym czasie, a także tematów dotyczących tzw. mega trendów, czyli kwestii, które będą miały istotny wpływ na producentów, dystrybutorów i warsztaty motoryzacyjne.
Poza głównym organizatorem czyli Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, w przygotowanie kongresu zaangażowały się między innymi międzynarodowe organizacje branżowe, czyli CLEPA, reprezentująca interesy producentów części, FIGIEFA, zajmująca się obroną interesów dystrybutorów, czy APRA, która działa w tematach gospodarki o obiegu zamkniętym. Swój wkład wniosą również organizacje takie jak PAIH, PIMOT, PZPM, STM, a nawet strefy ekonomiczne i firmy badawcze takie jak Frost & Sullivan. Nie zabraknie przedstawicieli władz państwowych. Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii przygotowuje własną sesję, która będzie poświęcona sprawom najważniejszym dla przemysłu motoryzacyjnego. Drugiego dnia Kongresu zaplanowano specjalną debatę interaktywną prowadzoną przez ambasadorów polskich producentów części motoryzacyjnych.
Jak podkreśla Alfred Franke, prezes SDCM, tym razem jeszcze silniejszy akcent położono na bezpośrednie dyskusje oraz obrady z udziałem przedstawicieli branży. Odbędą się nie tylko spotkania B2B, ale także jako nowość, sesje zamknięte z ograniczoną liczbą miejsc. Zaproszenie na nie dostaną wyłącznie liderzy reprezentujący przemysł, handel i usługi w motoryzacji, jak również reprezentanci środowisk okołobranżowych. Do udziału w zamkniętych sesjach każdy z liderów będzie mógł zaprosić tylko jednego obserwatora. Będą to więc niezwykle gorące debaty, oczywiście prowadzone w poszukiwaniu kompromisu, ale w formule „off the record”.
W przerwach pomiędzy panelami będzie można spędzić czas na stoiskach pokazujących przyszłościowe projekty związane z branżą. Przygotowane zostaną wystawy dotyczące Przemysłu 4.0 oraz motoryzacyjnych start-upów. Pierwszy dzień kongresu zwieńczy uroczysta gala, której gośćmi będą reprezentanci zarządów firm sektora części motoryzacyjnych, podczas której zostanie rozstrzygnięty konkurs na najciekawszy start-up roku 2018.
W ubiegłorocznej edycji Kongresu Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego udział wzięło prawie 800 osób, w tym roku organizatorzy spodziewają się większej frekwencji.