MP Inspired: Branża spotkań wybrała najciekawsze informacje roku 2010!
Znamy już laureatów Konkursu MP Inspired! Portal MeetingPlanner.pl przyznał 3 Nagrody Główne w postaci Pakietu e-PR dla Zwycięzców w następujących kategoriach konkursowych: Obiekt, Usługa, Artysta.
Laureaci zostali wyłonieni na podstawie głosowania, w którym udział wzięli meeting plannerzy oraz rekomendacji dokonanych przez Radę Programową - ciała doradczego Portalu, złożonego z przedstawicieli branży MICE.
Lista Zwycięzców w poszczególnych kategoriach:
KATEGORIA OBIEKT: Kopalnia Soli „Wieliczka” za informację „Rock’n’Salt - podziemna gra terenowa”.
Uzasadnienie Jury: „Unikalny sposób wykorzystania innego środowiska do organizacji eventów” - Stanisław Buczyński, Prezes Lidex.
KATEGORIA USŁUGA: Eventroom za informację „Lampy podłączane do prądu odchodzą do lamusa”.
Uzasadnienie Jury: „za nieporównywalną z konkurencją innowacyjność” - Wojciech Starostecki, COGITO Sztuka i Media, Właściciel.
KATEGORIA ARTYSTA: d3art.pl/Kamil Dziliński za informację „System d3art - nowatorskie podejście w kontaktach artysta - agencja”.
Uzasadnienie Jury: „Bardzo ułatwia wybór i decyzję organizatorów eventów. Już nie kupimy „kota w worku” - Ewa Woch, Wiceprezes Targi Kraków.
Lista Nominacji - najwyżej ocenionych informacji w wyniku głosowania:
- kat. OBIEKT: Hotel Bryza & SPA
- kat. OBIEKT: Courtyard by Marriott Warsaw Airport
- kat. USŁUGA: POWERSPORT
- kat. USŁUGA: 12metrów PROMO TRUCK
- kat. ARTYSTA: Dança Brasil
- kat. ARTYSTA: Elite Talent Club
6 Nominowanym uczestnikom, Portal MeetingPlanner.pl przyznał nagrody w postaci rabatu na Pakiet e-PR, w wysokości 40%, z możliwością wykorzystania w ciągu roku.
W konkursie przewidziano również Nagrody Specjalne dla Głosujących meeting planerów - 3 Vouchery na wiosenne pobyty weekendowe w prestiżowych hotelach czterogwiazdkowych: Park Hotel Vienna w Bielsko-Białej oraz w Hotelu Scandic Gdańsk w Gdańsku.
- Celem konkursu MP Inspired, było zaktywizowanie uczestników i całej branży spotkań do wykorzystywania narzędzi PR w celu nagłaśniania rozwiązań wartych uwagi. Portal MeetingPlanner.pl. chce stać się tym samym platformą ciekawych i inspirujących pomysłów, mogących mieć pozytywny wpływ na rozwój branży. Sama informacja nie wystarczy, żeby skutecznie dotrzeć do grupy odbiorców. Należy ją ubrać w odpowiednią formę, co nie jest, jak się okazuje, oczywiste. Taki aspekt edukacyjny chcieliśmy również spełnić. Zależało nam na zaktywizowaniu nie tylko dużych i znanych firm, ale również podmiotów mniejszych, które oferują nierzadko bardzo ciekawe rozwiązania - mówi Piotr Cieślak, Dyrektor Zarządzający portalu MeetingPlanner.pl.
Uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek Zwycięzcom oraz medali Nominowanym nastąpi podczas majowego spotkania MP Fast Date.
Głównym elementem Pakietu e-PR jest usługa pod nazwą Wirtualne Biuro Prasowe, umożliwiająca umieszczenie informacji prasowych na specjalnej stronie www, będącej częścią portalu MeetingPlanner.pl oraz wysyłka materiałów prasowych do wyselekcjonowanej listy dziennikarzy.
źródło: MeetingPlanner.pl