Power w nowym miejscu i stowarzyszeniu
Agencja Power zmieniła swoją siedzibę. Od czerwca jest także członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.
Obecnie biuro firmy mieści się przy ul. Kowalczyka 1 lok. 31 w Warszawie. Wnętrza biura wykończono w kolorach firmowych: czerwonym, czarnym oraz białym, a pomieszczenia rozdzielono zgodnie z segmentami działalności agencji na: Event, Incentive, Conference i Sport. Miejsce wypełniają motywacyjne napisy, m.in. „We can make it if we try”, „Do something creative everyday”. – Mają one przypominać o naszej sile i drzemiącym w nas potencjale, a także motywować i mobilizować do pracy w trudnych momentach – informuje Olga Krzemińska-Zasadzka, managing director agencji Power. W nowej siedzibie pracownicy i odwiedzający mają do dyspozycji także 30-metrowy balkon, na którym w ciepłe dni odbywają się spotkania firmowe. – Widok z balkonu zgodny jest z tegorocznym przesłaniem agencji: „otwieramy się na naszych Klientów na 360 stopni” – informuje Olga Krzemińska-Zasadzka.
W czerwcu agencja dołączyła także do Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Jest to początek długoterminowej polityki firmy, której założeniem jest podnoszenie standardów wykonywanej pracy w czterech głównych obszarach działalności. – Należąc do Stowarzyszenia Branży Eventowej a także Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, mamy nadzieję, na jeszcze szerszą działalność na rzecz branży głównie w obszarach: konsolidacji i szkolenia branży, mówienia tym samym głosem w sprawach istotnych dla branży m.in. terminy płatności agencji i podwykonawców, czasu pracy pracowników w branży, ustawy hazardowej na imprezach firmowych (dlaczego urzędy celne karzą agencje za zdjęcia z imprez?), ustawy zabraniającej zamieszczanie w czasie imprez reklam powodujących tym samym mniejsze budżety na sport i rekreację (alkohol, hazard, papierosy, farmaceutyka), pilnowania przetargów publicznych, by były odpowiednio wcześniej ogłaszane, a także próba zaniechania ustawiania przetargów, braku podwójnego, potrójnego opodatkowania (płacą agencje, hotele, podwykonawcy, pracownicy, płacą spółki z o.o i potem jeszcze udziałowcy), kradzieży scenariuszy, marek, baz i klientów przez odchodzących pracowników /współpracowników/, próby wpływania na ogólne przepisy np. utrudniające przedsiębiorcom odliczanie Vat od paliwa z prowadzonej działalności eventowej – informuje Olga Krzemińska-Zasadzka.