Power w nowym miejscu i stowarzyszeniu

Agencja Power zmieniła swoją siedzibę. Od czerwca jest także członkiem Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce.

Obecnie biuro firmy mieści się przy ul. Kowalczyka 1 lok. 31 w Warszawie. Wnętrza biura wykończono w kolorach firmowych: czerwonym, czarnym oraz białym, a pomieszczenia rozdzielono zgodnie z segmentami działalności agencji na: Event, Incentive, Conference i Sport. Miejsce wypełniają motywacyjne napisy, m.in. „We can make it if we try”, „Do something creative everyday”. – Mają one przypominać o naszej sile i drzemiącym w nas potencjale, a także motywować i mobilizować do pracy w trudnych momentach – informuje Olga Krzemińska-Zasadzka, managing director agencji Power. W nowej siedzibie pracownicy i odwiedzający mają do dyspozycji także 30-metrowy balkon, na którym w ciepłe dni odbywają się spotkania firmowe. – Widok z balkonu zgodny jest z tegorocznym przesłaniem agencji: „otwieramy się na naszych Klientów na 360 stopni” – informuje Olga Krzemińska-Zasadzka.
 

W czerwcu agencja dołączyła także do Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce. Jest to początek długoterminowej polityki firmy, której założeniem jest podnoszenie standardów wykonywanej pracy w czterech głównych obszarach działalności. – Należąc do Stowarzyszenia Branży Eventowej a także Stowarzyszenia Konferencje i Kongresy w Polsce, mamy nadzieję, na jeszcze szerszą działalność na rzecz branży głównie w obszarach: konsolidacji i szkolenia branży, mówienia tym samym głosem w sprawach istotnych dla branży m.in. terminy płatności agencji i podwykonawców, czasu pracy pracowników w branży, ustawy hazardowej na imprezach firmowych (dlaczego urzędy celne karzą agencje za zdjęcia z imprez?), ustawy zabraniającej zamieszczanie w czasie imprez reklam powodujących tym samym mniejsze budżety na sport i rekreację (alkohol, hazard, papierosy, farmaceutyka), pilnowania przetargów publicznych, by były odpowiednio wcześniej ogłaszane, a także próba zaniechania ustawiania przetargów, braku podwójnego, potrójnego opodatkowania (płacą agencje, hotele, podwykonawcy, pracownicy, płacą spółki z o.o i potem jeszcze udziałowcy), kradzieży scenariuszy, marek, baz i klientów przez odchodzących pracowników /współpracowników/, próby wpływania na ogólne przepisy np. utrudniające przedsiębiorcom odliczanie Vat od paliwa z prowadzonej działalności eventowej – informuje Olga Krzemińska-Zasadzka.

 

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl
11.05.2025 – 11.05.2025