Allegro przedstawia nowy wizerunek
Agencja Allegro wprowadza nową identyfikację wizualną firmy. Działania rebrandingowe, jak podkreślają przdstawicielefirmy, są efektem dynamicznego rozwoju agencji, oferującej obecnie pełen wachlarz usług komunikacji marketingowej.
– Allegro często kojarzone jest głównie z działaniami eventowymi, pomimo że od lat skutecznie realizujemy różnorodne projekty z szerszego obszaru komunikacji marketingowej. Nowy wizerunek agencji ma na celu podkreślić ten fakt – chcemy być utożsamiani jako firma, która oferuje kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla Marek – mówi Anna Gogacz, dyrektor generalna agencji Allegro.
Jednym z elementów rebrandingu jest nowy logotyp firmy, który, nawiązując do typografii i kolorystyki poprzedniego, uzyskał obecnie bardziej nowoczesny i prosty charakter. Uzupełnieniem logotypu jest tagline „Smart Communications”, który pełni podwójną rolę, mając być jednocześnie zapewnieniem o skuteczności działań agencji oraz akronimem przedstawiającym metodykę jej pracy.
Gruntowną zmianę przeszła również strona internetowa www.allegro.com.pl. Charakteryzuje ją obecnie minimalistyczny design oraz prosty układ treści. Witryna jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi, a poza najważniejszymi informacjami dotyczącymi firmy, zawiera portfolio wybranych projektów.