Antonuvka – nowa agencja na rynku eventowym

Beata Zwolińska i Natalia Borawska założyły agencję artystyczno-eventową Antonuvka, którą pozycjonują jako świadomą, radosną, silną, i nieprzewidywalną markę.
– Antonuvka łączy w sobie zarówno artyzm i zamiłowanie do kreacji, jak i wiedzę, obycie w tworzeniu strategii i realizacji kampanii oraz nastawienie na człowieka i markę – podkreślają założycielki.
Beata Zwolińska i Natalia Borawska swoje doświadczenie zdobywały na polskim rynku mediowym. Jak informują, synergia tych dwóch osobowości, ukształtowała współczesny „owoc pożądania” – agencję artystyczno-eventową Antonuvka, która wyrosła na gruncie przyjaźni, doświadczenia, nieograniczonej wyobraźni i chęci zmieniania rzeczywistości.
Jako specjalizację firmy, jej założycielki wskazują tworzenie i realizację eventów B2B i B2C, rekonstrukcje marek oraz kreowanie kampanii reklamowych.