Druga edycja konferencji Event Biznes w październiku

Stowarzyszenie Branży Eventowej, organizator Event Biznes ogłosiło termin drugiej edycji wydarzenia. Tegoroczna konferencja odbędzie się 27 października w Expo XXI Warszawa.

Zgodnie z założeniami organizatora, konferencja Event Biznes będzie kontynuowana. Stowarzyszenie Branży Eventowej i powołana przez nie w marcu br. Rada Programowa konferencji zadecydowały, że tegoroczna edycja wydarzenia, o nieco zmienionej, jednodniowej formule, odbędzie się w drugiej połowie października.
W skład Rady Programowej drugiej edycji konferencji weszli przedstawiciele agencji eventowych i PR (a wśród nich Mariusz Pleban, Multi Communications, Marta Dunin-Michałowska, Mea Group, Sebastian Oprządek, El Padre, Paweł Trochimiuk, Partner of Promotion, Marta Harazińska, Perfectto, Olga Krzemińska-Zasadzka, Power i Szymon Walkiewicz, Walk Events), osoby odpowiedzialne za organizację wydarzeń w firmach i korporacjach (Seweryn Jakubiec, Ifinity, Jacek Caputa, Grupa Żywiec, Karol Kamas, Bank BGŻ, Robert Derkacz, ING i Ewelina Sobolewska,  mBank) oraz eksperci ze świata nauki (Rafał Ohme, Mariusz Trojanowski i Krzysztof Celuch). Szczegółowy program konferencji, opracowany przez Radę Programową pod przewodnictwem dyrektorów programowych – Anny Nowakowskiej, członka zarządu SBE oraz Magdaleny Kondas, redaktor naczelnej MeetingPlanner.pl – ogłoszony zostanie w czerwcu.
Druga odsłona konferencji w jeszcze większym stopniu skupi się na aspektach istotnych dla przedstawicieli korporacji przy planowaniu wydarzeń specjalnych. Dedykowana będzie przede wszystkim managerom i dyrektorom działów marketingu i HR, managerom i specjalistom z działów zakupów oraz członkom zarządów odpowiedzialnym za komunikację w swoich firmach.
– Pierwsza edycja Event Biznes została wysoko oceniona przez jej uczestników, którzy podkreślali, że ta unikatowa w skali kraju inicjatywa jest bardzo potrzebna na polskim rynku wydarzeń – mówi Anna Nowakowska, członek zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej i dyrektor programowa konferencji Event Biznes. – Dlatego też zadecydowaliśmy o kontynuacji tego projektu, którego celem jest nie tylko poszerzanie wiedzy na temat event marketingu, ale i mobilizowanie do interdyscyplinarnej dyskusji z udziałem zarówno zleceniobiorców, jak i zleceniodawców eventów, na temat kondycji polskiej branży eventowej i perspektyw jej dalszego rozwoju.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl