Canopy by Hilton: nowa marka w portfolio grupy Hilton

Hilton Worldwide poinformowało o wprowadzeniu nowej marki hoteli: Canopy by Hilton. Znajdą się w niej obiekty z kategorii „lifestyle”, których koncepcję dostosowano do wymagań osób podróżujących zarówno służbowo, jak i w ramach wolnego czasu.
Założenia marki Canopy by Hilton przedstawił Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton Worldwide. Jego wystąpieniu na odbywającej się w Orlando na Florydzie konferencji Hilton Worldwide Global Partnership, w której wzięło udział blisko 1900 właścicieli obiektów i deweloperów. – Za szansę uznaliśmy nie tylko wprowadzenie nowej marki, umożliwiającej nam działalność w kategorii „lifestyle”, lecz także stworzenie nowej jakości w tym segmencie. Chcemy, by nasze hotele były dostępne dla szerszego kręgu podróżujących. W tym celu za niezbędne uznaliśmy ograniczenie roli kosztownego wystroju i skupienie się na idealnym zaspokojeniu potrzeb naszych gości, którzy od hotelu oczekują komfortu, możliwości wypoczynku, a także dodatkowych udogodnień – powiedział Nassetta.
Canopy by Hilton ma stanowić przykład nowej koncepcji hotelu, która charakteryzuje się wysokim potencjałem wzrostu, przejrzystą ofertą dla gościa oraz trwałym modelem biznesowym. Zdefiniowana przez Hilton Worldwide grupa docelowa gości takich hoteli jest oparta na preferencjach i potrzebach, a nie tylko na profilu demograficznym.
Hotele tej marki muszą wyróżniać cztery cechy: doskonałe sąsiedztwo (Canopy by Hilton stawia na wykorzystanie lokalnych atutów: wzornictwa, kuchni, napojów, sztuki, doświadczeń i zwyczajów), komfort i Design (design skupiony się wokół jednostki, otwarte, przyjazne lobby, ciepłe, komfortowe wnętrze pokoju), dodatkowe udogodnienia (podstawowy pakiet Wi-Fi, śniadanie oparte na wyrobach miejscowych producentów oraz lokalny prezent na powitanie, wieczorne degustacje miejscowego piwa, wina lub mocniejszych alkoholi), kultura „positively yours” (kompleksowa obsługa gościa na najwyższym poziomie).
Canopy by Hilton powstaną w nowych i przekształcanych obiektach. Będą zlokalizowane w kluczowych częściach miast na całym świecie. Przewiduje się, że pierwsze otwarcia nastąpią w 2015 roku, w USA.
Hotele Canopy by Hilton będą uczestniczyć w premiowanym programie lojalnościowym Hilton HHonors, w ramach którego goście mogą gromadzić punkty i wymieniać je na darmowe noclegi, oraz nagrody. W przypadku spełnienia odpowiednich warunków, członkowie o statusie HHonors Diamond i Gold otrzymają także dodatkowe punkty premiowe HHonors oraz pokoje o podwyższonym standardzie.