Best Western Premier Hotel Forum Katowice z nowym centrum konferencyjnym
W maju planowane jest otwarcie nowej części konferencyjno-bankietowej Best Western Premier Hotel Forum Katowice, która zaoferuje możliwość organizacji wydarzeń dla tysiąca uczestników. Na trzech tysiącach metrów kwadratowych znajdzie się m.in. dziewięć wielofunkcyjnych sal.
Nowa, zaprojektowana dla gości biznesowych, przestrzeń uzupełniająca ofertę Best Western Premier Hotel Forum Katowice składać się będzie z czterech kondygnacji. Na parterze zlokalizowane będą foyer oraz duża sala bankietowa o łącznej powierzchni 450 mkw., która będzie mogła pomieścić jednorazowo 400 osób. Na pierwszym piętrze zaprojektowano cztery nowe sale, które wyposażone będą w system ścian przesuwnych, umożliwiający dowolną aranżację przestrzeni. W obiekcie zainstalowany będzie zintegrowany system multimedialny, który pozwolić ma na intuicyjne sterowanie ekranami, projektorami, nagłośnieniem i oświetleniem w całym budynku przy użyciu jednego panelu. W salach będzie dostępne światło dzienne, na życzenie przestrzeń będzie mogła być również całkowicie zaciemniona. Wszystkie sale będą wyposażone w mikrofony bezprzewodowe, mikroporty, flipchart, dostęp do bezprzewodowego Internetu symetrycznego, rzutnik multimedialny i telewizor HD. Na dachu nowej części w letnie dni klienci będą mogli odpocząć i porozmawiać przy kawie w Sky Clubie.
– Decyzję o rozbudowie części konferencyjno-bankietowej podjęliśmy na podstawie dużego zainteresowania ze strony klientów. Są to zarówno goście z Polski, jak i klienci zagraniczni, którzy ufają globalnej marce, jaką jest Best Western. Po zakończeniu modernizacji będziemy w stanie organizować duże bankiety, kongresy i prestiżowe spotkania, a sale będą wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne – powiedziała Joanna Dobrzańska, dyrektor Best Western Premier Hotel Forum Katowice.
Best Western Premier Hotel Forum Katowice oferuje w sumie 168 pokojów. Hotel zapewnia wszystkim gościom bezpłatne miejsca parkingowe.