Makata Creative Group powiększa zespół
Do działu eventowego Makata Creative Group na stanowisko junior event manager dołączyła Judyta Nekanda-Trepka. Małgorzata Kowalewska wesprze natomiast zespół działu fotograficznego na stanowisku junior producer.
Judyta Nekanda-Trepka przeszła pozytywnie okres próbny i wesprze zespół eventowy, kierowany przez Jacka Żerdzińskiego. Do jej obowiązków należeć będą m.in. współtworzenie koncepcji eventów i planów potrzebnych do ich realizacji, negocjacje z podwykonawcami oraz bieżące wsparcie w koordynacji wydarzeń i obsłudze klientów. Wcześniej przez niemal 10 lat pracowała w obszarze kultury, w tym przez rok mieszkała i pracowała w Berlinie przy produkcji dwóch dużych wydarzeń w ramach berlińskiego Biennale Sztuki Współczesnej. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie produkcji eventów. Wśród największych, wyprodukowanych przez nią wydarzeń znalazły się m.in. trzy edycje autorskiego festiwalu „Otwarta Twarda” oraz impreza „Urodziny Mamastudio” organizowane w latach 2011-2014.
Małgorzata Kowalewska dołączy do zespołu produkcji fotograficznej, kierowanego przez Jana Szczeniowskiego. Odpowiedzialna będzie za wsparcie zespołu przy bieżących pracach produkcyjnych i postprodukcyjnych oraz przy obsłudze przetargów. Kowalewska pracowała dotychczas w domu produkcyjnym Blast Factor jako asystent produkcji. Do obsługiwanych przez nią klientów należały m.in. takie marki jak Frito Lay, Whiskas czy Bayer. Wcześniej w domu produkcyjnym Easy Hell Productions na stoanowisku traffic manager pracowała m.in. dla takich marek jak: PKO BP, Dr. Oetker, Carrefour, Ferrero Polska, Unilever czy GlaxoSmithKline.