Seweryn Jakubiec z ICP Group do Ifinity

W styczniu 2015 do zespołu Ifinity dołączył Seweryn Jakubiec, obejmując stanowisko chief development oficera: MICE. W ramach swoich obowiązków będzie odpowiedzialny za rozwój produktów i usług dedykowanych branży spotkań oraz za wsparcie new business na rynkach globalnych.
Ifinity jest międzynarodową firmą dostarczającą produkty i usługi tworzone w oparciu o beacony – nadajniki sygnału bluetooth. Umożliwiają one m.in. mikro-nawigację w obiektach oraz dostarczanie informacji kontekstowej na urządzeniach mobilnych gości eventów, targów, konferencji, galerii handlowych i muzeów.
Seweryn Jakubiec od 18 lat związany jest przede wszystkim z marketingiem i branżą reklamową. Przez ten czas przeszedł przez wszystkie szczeble account Management, pracując dla agencji eventowych i 360. Ostatnie cztery lata, już jako chief operations officer poświecił na zbudowanie i zarządzanie działem Poland Concept DMC w ramach ICP Group SA. Był odpowiedzialny za koordynację takich wydarzeń jak: program pobytowy Canon podczas Euro 2012, Global Landscapes Forum w ramach COP19, Konferencja Gubernatorów EBOR na Stadionie Narodowym, finały konkursu EUCYS na Uniwersytecie Warszawskim, kongres MŚP PARP czy pokazy marki La Mania.
– Marketingowa i eventowa wiedza Seweryna jest kluczową kompetencją w rozwoju naszej firmy w obszarze produktów i usług dla branży MICE – mówi Adam Jesionkiewicz, CEO Ifinity. Beacony, stanowiące cześć tzw. Internet of Things, stają się istotnym elementem tego rynku a bogate doświadczenie Seweryna w pozyskiwaniu i pracy z międzynarodowymi klientami doskonale wpisuje się w naszą strategię pozycjonowania na rynkach globalnych – dodaje.
Seweryn Jakubiec jest członkiem, założycielem i Stowarzyszenia Branży Eventowej (obecnie pracuje w Komisji Rewizyjnej). Pełnił także funkcję wiceprezesa organizacji. Współtwórca i wykładowca studium Event Management na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Członek MPI. Współorganizator konferencji TEDxWSB we Wrocławiu (3 edycje). Swoją karierę z branżą eventową zaczynał jako account executive w IQ Marketing koordynując projekty dla marki Wella. Przez kolejne lata doświadczenie zdobywał organizując eventy i nadzorując kampanie BTL dla czołowych marek polskich i międzynarodowych (m.in. Coca-Cola, Philips, Shell, Masterfoods, Metro Group, Sobieski, Wedel, BMW, Deutche Bank, Diageo, Ecco, Bosch, Play Mobile, Canal+, Disney, BZ WBK, Nestle).
Absolwent Wyższej Szkoły Handlu i Prawa w Warszawie na wydziale ekonomii. Prowadzi bloga branżowego na portalu eventmapa.pl. Nominowany do nagrody MP Power Award i dwukrotnie do nagrody Osobowość Roku MICE Poland. W wolnych chwilach muzyk i działacz pro bono.