Expo XXI Warszawa wzmacnia zespół
Do zespołu Expo XXI Warszawa jako senior project manager w dziale Service Center dołączyła Agnieszka Chachiel. Paulina Podolak awansowała na stanowisko marketing & PR specialist.
Wraz z nową komunikacją wizualną i strategią biznesową, zakładającą otwarcie obiektu na klientów zagranicznych, Expo XXI Warszawa rozwija także działy marketingu i obsługi klienta. Do zespołu dołączyła Agnieszka Chachiel, która wspiera Service Center na stanowisku senior project managera. Paulina Podolak objęła zaś stanowisko marketing & PR specialist, odpowiadając za implementację nowej strategii komunikacyjnej obiektu.
Agnieszka Chachiel jest absolwentką Wydziału Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie. Pracę w branży MICE rozpoczęła w 2004 roku, na stanowisku specjalisty do spraw informacji i promocji. W kolejnych latach zdobywała doświadczenie m.in. w organizacji wystaw i targów, odpowiadając zarówno za przygotowanie, jak i promocję wydarzeń. W 2011 roku założyła firmę „Chachiel”, współpracującą m.in. ze Stowarzyszeniem Konferencje i Kongresy w Polsce. W roku 2013 objęła stanowisko exhibition organizer w firmie Eltar. Odpowiadała za realizację projektów targowych, m.in. Batimat w Paryżu, Made Expo w Mediolanie, Anuga w Kolonii czy Alimentaria w Barcelonie. Zajmowała się także przygotowaniem misji gospodarczych do Niemiec i Szwecji. Prywatnie pasjonatka tańca i laureatka wielu prestiżowych nagród w tańcu towarzyskim. Chętnie angażuje się również w akcje charytatywne, organizując wydarzenia sportowe i świąteczne, m.in. we współpracy z Klubem Rotaract.
Do głównych zadań Agnieszki Chachiel na stanowisku Senior Project Manager w Expo XXI Warszawa należy zarządzanie usługami wspierającymi organizację wydarzeń specjalnych, koordynacja i współpraca z podwykonawcami oraz wdrażanie nowych rozwiązań i rozwijanie portfolio usług Centrum Serwisowego.
Paulina Podolak to absolwentka kierunku Stosunki Międzynarodowe w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie. Posiada doświadczenie w zarządzaniu relacjami z klientem oraz realizacji projektów reklamowych. Swoje kompetencje rozwijała m.in. w firmie Skana SA, pracując na stanowisku specjalisty do spraw obsługi klienta. Współpracę z Expo XXI Warszawa rozpoczęła w 2008 roku, prowadząc biuro i wspierając management obiektu. W chwilach wolnych od pracy lubi podróżować. Jej pasją są zabytkowe samochody i często odwiedza wydarzenia o tej tematyce.
Do jej głównych obowiązków na nowym stanowisku należy wdrażanie nowej strategii wizerunkowej Expo XXI Warszawa, utrzymywanie kontaktów z mediami, przygotowywanie materiałów wizerunkowych oraz wsparcie działań związanych z wydarzeniami specjalnymi odbywającymi się w obiekcie.