Marek Skowerski – z ICP Group do Warsaw Convention Bureau

Marek Skowerski o maja dołączył do zespołu Warsaw Convention Bureau na stanowisku marketing manager, corporate meetings & incentives.
Pracę w branży spotkań rozpoczął w 2012 roku w firmie ICP Group SA. Do lutego 2014 pracował w dziale DMC – Poland Concept, zajmując się obsługą klientów zagranicznego przy organizacji wydarzeń w Polsce oraz przetargami publicznymi. Jednym z kluczowych projektów, w koordynacji których brał udział, było Global Landscape Forum – największe wydarzenie towarzyszące Konferencji Klimatycznej ONZ w 2013, a jego największym sukcesem było pozyskanie zamówienia na obsługę hotelarską i organizację spotkań dla Narodowego Banku Polskiego (2014-2015). Następnie w ICP Group SA pracował w dziale Incentive Concept, zajmując się obsługą klienta farmaceutycznego podczas wyjazdów zagranicznych.
Od maja 2015 rozpoczął pracę w Warsaw Convention Bureau na stanowisku marketing manager, corporate meetings & incentives.
Marek Skowerski jest absolwentem filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu.