Zmiany personalne w agencji Plej

Szeregi agencji Plej zasilił Rafał Matulka, obejmując funkcję business development managera. Anna Rogowiecka awansowała na stanowisko business development & PR director.
Do głównych zadań Rafała Matulki należy budowanie relacji z potencjalnymi klientami i partnerami biznesowymi Pleja, a także wspieranie działu eventów na etapie przetargowym. Rozwój agencji oraz poszerzanie portfolio klientów wpłynęły na decyzję o rozszerzeniu działu, który odpowiada za budowanie wizerunku Plej, działania marketingowe i sprzedażowe, a także wspiera projekty na etapie przetargowym. Działem kieruje Anna Rogowiecka vel Rogodzińska, która w połowie czerwca awansowała na stanowisko business development & PR director.
Rafał Matulka z branżą MICE związany jest od czasu studiów. Karierę zaczynał jako organizator imprez dla młodzieży i happeningów, następnie na rok trafił do Arin Adventure. Tam zaczynał jako animator, aby z czasem odpowiadać za kompleksową organizację i obsługę eventów. Przez trzy lata jako freelancer zaangażowany był głównie w unijne projekty Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego w zakresie organizacji szkoleń komunikacyjnych. Po tym czasie ponownie związał się z Arin Adventure, obejmując stanowisko new business managera w dziale Incentive. Następnie przez rok pracował jako account manager w agencji Jet Events, gdzie zajmował się organizacją i obsługą wydarzeń specjalnych. Ostatnie dwa lata pracował w El Padre na stanowisku new business & PR managera. Współpracę z agencją zakończył z końcem maja br.
Agencja marketingu zintegrowanego Plej zatrudnia obecnie 59 pracowników, którzy realizują projekty marketingowe przede wszystkim w dziedzinach: eventy, btl i digital.