Michał Kaleta w zarządzie endorfina events

Michał Kaleta
Na zdjęciu: Michał Kaleta

Agencja endorfina events powiększyła skład zarządu, do którego dołączył obecny dyrektor zarządzający, Michał Kaleta. Stanowisko business development managera objął Michał Lizner.

Z początkiem 2016 roku, decyzją zarządu agencji nastąpiła reorganizacja w strukturach endorfina events. Powiększony skład zarządu obejmuje obecnie: Agnieszkę Sołtysiak (prezes zarządu/partner) odpowiedzialną za finanse, Macieja Ledziona (członek zarządu/partner) zajmującego się rozwojem biznesu oraz nowo powołanego członka zarządu Michała Kaletę (członek zarządu/partner) na stanowisku dyrektora zarządzającego.
Michał Lizner, który objął nową pozycję business development managera, odpowiada za cały proces sprzedażowy od momentu pozyskania zapytania do podpisania umowy z klientem. – 290 zapytań i 209 złożonych ofert przy 252 dniach roboczych w 2015 roku to skala wymagająca bardzo dużej dyscypliny w zarządzaniu pracami na poziomie sprzedaży. Michał Lizner to bardzo wysokiej klasy specjalista, który swoje doświadczenia w branży zdobywał zarówno w ramach tworzenia koncepcji, jak również ich realizacji, w tym za granicą w naszych strukturach – komentuje Maciej Ledzion.

Zmiany nastąpiły również w sposobie organizacji działu produkcji – dział został podzielony na trzy zespoły, zajmujące się trzema różnymi grupami klientów. – 209 ofert zaowocowało w minionym roku realizacją 85 projektów i 187 dniami produkcji eventowej. Tak imponujący wynik spowodowany był również coraz szerszym portfolio naszych klientów. W tym momencie jest ich 17. Jesteśmy z tego bardzo zadowoleni, ponieważ udało nam się mocno zdywersyfikować portfolio. Z drugiej zaś strony musieliśmy zadbać o to, by wszyscy klienci traktowani byli jednakowo. Ważnym aspektem, który przyczynił się do podziału zespołu na mniejsze grupy było również zaufanie budowane miesiącami przez konkretne osoby w relacji z klientami – mówi Michał Kaleta.

Nowe osoby zasiliły również szeregi działu finansowego. – Więcej realizacji to także więcej dokumentów, a tym samym większe zapotrzebowanie na prace księgowe. Rok 2015 minął pod znakiem nowego systemu finansowo-księgowego, dzięki któremu usprawniliśmy pracę na poziomie zarządzania finansami w firmie. Poziom 18 mln zł netto przychodu w naszej branży to konieczność obracania tysiącami dokumentów, dlatego też postanowiliśmy zwiększyć zespół również w tym zakresie – wyjaśnia Agnieszka Sołtysiak.

Zespół endorfina events liczy obecnie 23 osoby, przy czym w obecnej chwili trwa rekrutacja na stanowisko creative/copywriter w dziale kreacji.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl