Zmiany w marketingu PZU
Marta Baran jest dyrektorem ds. strategii i analiz marketingowych, a Agnieszka Rzepkowska pełni obowiązki dyrektora ds. komunikacji marketingowej w PZU.
Marta Baran odpowiada w PZU za strategię marketingową, obszar Market Intelligence oraz e-marketing. Poprzednio pracowała w należącym do grupy kapitałowej PZU – Link4 jako dyrektor ds. badań marketingowych i mediów. Była odpowiedzialna m.in. za projekty badawcze, analizy rynkowe i klienckie. Zajmowała się również opracowywaniem strategii mediowych oraz analizą i optymalizacją efektywności kampanii reklamowych.
Marta Baran jest absolwentką Biotechnologii na Politechnice Warszawskiej oraz Podyplomowego Studium Analiz Marketingowych w Szkole Głównej Handlowej. Obecnie jest słuchaczką studiów Executive Doctor of Business Administration w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.
Agnieszka Rzepkowska zarządza w PZU obszarem komunikacji marketingowej, w tym również planowaniem strategii mediowej. Z firmą związana jest od ponad roku. Wcześniej kierowała w PZU zespołem reklamy i mediów. Zanim dołączyła do firmy, pracowała m.in. w Nationale – Nederlanden. Jako brand manager była odpowiedzialna za budowanie silnej pozycji marki na rynku, komunikację zewnętrzną i planowanie mediów.
Agnieszka Rzepkowska jest absolwentką Akademii Finansów w Warszawie. Ukończyła także Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.
- Jestem przekonana, że Marta i Agnieszka sprostają ambitnym wyzwaniom związanym z opracowaniem i wdrożeniem nowej strategii marketingowej spółki – powiedziała Aleksandra Agatowska, członek zarządu PZU Życie, odpowiedzialna za marketing w Grupie PZU, która bezpośrednio nadzoruje ten obszar i włącza się w kluczowe jego projekty.