Ewa Paciorek w Royal Catering

Od maja 2017 roku do zespołu Royal Catering dołączyła Ewa Paciorek, obejmując stanowisko dyrektor sprzedaży i marketingu.
Będzie odpowiedzialna za budowę zespołu sprzedażowego, pozyskiwanie nowych klientów oraz wprowadzenie nowego kierunku rozwoju firmy. Do jej zadań będzie również należało tworzenie polityki marketingowej czyli planowanie, kreowanie i wdrażanie działań służących promowaniu usług oferowanych przez Royal Catering.
Śledząc życie zawodowe Ewy Paciorek, można stwierdzić, iż praca w branży HORECA to jej powołanie. Od 15 lat zdobywa doświadczenie, podejmując wyzwania związane z podwyższaniem jakości obsługi klientów oraz profesjonalizacją usług cateringowych.
Tuż po ukończeniu Wyższej Szkoły Hotelarstwa, Gastronomii i Turystki, rozpoczęła pracę dla międzynarodowej sieci hotelowej Hyatt, gdzie pracowała jako manager obsługi bankietów i konferencji. Była m.in. odpowiedzialna za obsługę wydarzeń specjalnych takich jak: wizyta prezydenta Chin, księżniczki Tajlandii czy zespołu The Rolling Stones. W 2010 roku rozpoczęła 7-letnią współpracę z marką Batida. Jej zadaniem było zarządzanie rozwojem działu cateringu oraz koordynacja obsługi gastronomicznej eventów, w tym dużych konferencji oraz wydarzeń dla gości VIP. W 2013 roku była nominowana do MP Power Awards w kategorii dostawca cateringu.
– Współpraca z Ewą jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju marek wchodzących w skład naszego portfolio czyli Royal Catering, Gastro Rental oraz Cake Boss. Jej szerokie i bogate doświadczenie w branży HORECA ma przysłużyć się poszerzeniu grona klientów, jak również wesprzeć koordynację pracy zespołów działających na poszczególnych szczeblach realizacji cateringowych – mówi Bartosz Siekierka, właściciel Royal Group Sp z o.o.