Piotr Należyty dyrektorem marketingu Runmageddonu

Piotr Należyty został dyrektorem ds. marketingu w Runmageddonie. Będzie odpowiedzialny za rozwój departamentu i bieżące zarządzanie działami komunikacji digitalowej, Public Relations, biurem obsługi klienta, współpracy z klubami oraz zespołem kreatywnym. Runmageddon to cykl biegów przeszkodowych w Polsce.
Piotr Należyty posiada kompetencje w branży biznesu sportowego. Przez ostatnie blisko cztery lata, zajmował stanowisko prezesa zarządu klubu siatkarskiego Trefla Gdańsk S.A. Wcześniej odpowiadał za sponsoring w klubie piłkarskim Wisła Kraków SA i zarządzał działem marketingu i komunikacji w Piaście Gliwice SA. Uczestniczył także w licznych konferencjach i spotkaniach branżowych marketingu sportowego.
W Runmageddonie Piotr Należyty będzie raportował bezpośrednio do Grzegorza Kity, wiceprezesa Extreme Events i współwłaściciela Runmageddonu. Departament marketingu jest jednym z dwóch głównych obszarów w pionie marketingu i sprzedaży, którym zarządza Kita. Drugim jest departament sprzedaży, w skład którego wchodzą działy: sponsoringu, współpracy z jednostkami samorządu terytorialnego oraz nowych projektów biznesowych. Struktura organizacyjna Runmageddonu składa się z trzech pionów: eventowego, marketingu i sprzedaży oraz finansowo-administracyjnego.
– Runmageddon to nie tylko najbardziej ekstremalny cykl biegów z przeszkodami w Europie ale to również dynamiczna, silna i prestiżowa marka z pogranicza aktywności sportowej i lifestyle’u. Przy tej skali i tempie rozwoju potrzebujemy coraz większej liczby uznanych fachowców. Zamierzam zbudować w Runmageddonie jeden z najciekawszych i najbardziej kreatywnych teamów na rynku polskiego marketingu sportowego. Piotr dobrze wpisuje się w naszą wizję rozwoju i dynamikę działalności. Potrzebujemy osób o szerokich kompetencjach i wszechstronnych doświadczeniach, nie ograniczonych do jednej dyscypliny – powiedział Grzegorz Kita.