Anna Rogowiecka partnerem w Roots

Do zespołu założycielskiego agencji Roots - Anny Godzisz i Gabrieli Żółtanieckiej, w roli partnera, dołączyła Anna Rogowiecka. Przez ostatnie cztery lata związana była z agencją Plej.
W nowej funkcji Rogowiecka odpowiada za wizerunek i rozwój agencji, a także koordynację postępowań przetargowych. Połączenie kompetencji Roots z doświadczeniem nowej partnerki ma poszerzyć ofertę dla obecnych, a także przyszłych klientów. Roots specjalizuje się w tworzeniu strategii komunikacji dla firm i marek, działaniach Public Relations (marek, korporacyjnym, wewnętrznym), kampaniach online i w mediach społecznościowych, influencer marketingu, a także organizuje wydarzenia specjalne. W obecnym kształcie ma zapewnić klientom kompleksową obsługę projektów marketingowych.
Anna Rogowiecka przez ostatnie cztery lata pracowała w agencji Plej. Najpierw jako business development, następnie marketing & PR director. Wcześniej zdobywała doświadczenie w agencjach Prowokator, After Hours oraz Event Public Relations, gdzie przez osiem lat dbała o dział new business, a także realizowała wydarzenia specjalne. Jest absolwentką psychologii społecznej SWPS, broniła pracy o języku perswazji publicznej u profesora Bralczyka. Prywatnie mama Poli i Adama, była tancerka, a obecnie sędzia tańca sportowego, fanka kryminałów i kolekcjonerka magnesów.
Anna Godzisz jest z wykształcenia politologiem. Od ponad 15 lat zajmuje się budowaniem wizerunku i reputacji osób, instytucji, firm i marek. Jako rzeczniczka prasowa ministra kultury wdrażała strategię promocji kultury i dziedzictwa narodowego w środkach masowego przekazu. Pełniła również funkcję rzeczniczki prasowej i szefowej działu PR Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Doświadczenie agencyjne zdobywała w Bell Pottinger Sans Frontieres oraz Values Grupa Firm Doradczych. Od 2012 roku jest partnerem zarządzającym w agencji Roots. Prywatnie mama Leona i miłośniczka podróży kulinarnych.
Gabriela Żółtaniecka, absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów MBA (zarządzanie i marketing). Posiada wieloletnie doświadczenie w tworzeniu strategii komunikacji, budowania wizerunku marki i marketingu produktów wrażliwych. W latach 2005 – 2008 redaktor naczelny polskiej edycji magazynu dyrektorów marketingu „CMO Chief Marketing Officer”. Wcześniej pracowała jako doradca zarządów ds. marketingu i dyrektor marketingu serwisów internetowych i wydawnictw, między innymi w IDG Poland SA, GoldenLine.pl, CXO Media, P.W. Rzeczpospolita SA. W czasie wolnym słucha muzyki klasycznej i gra w golfa.
Agencja Roots od pieciu lat buduje obecność marek w mediach i świadomości odbiorców. Tworzy strategie, które łączą różne obszary komunikacji, narzędzia i media. Jest laureatem Kreatury 2016 za kampanię „Zostań sprzymJEŻeńcem” zrealizowanym wspólnie z GoldenSubmarine i Mediavest dla Grupy Żywiec, brązowego Effie za „Powrót EB” – projekt zrealizowany wspólnie z agencjami Gong, Just i domem mediowym Mediavest, a także Kreatury 2015 w kategorii Kampanie Społeczne/CSR za Plebiscyt „Polacy z Werwą” zrealizowanym wspólnie z zespołem projektowym PKN Orlen. Roots otrzymało także nominację w tegorocznym konkursie Effie za kampanię „Oficjalne piwo nieoficjalnej Warszawy” dla piwa Królewskie.
Wśród aktualnych klientów agencji znajdują się: Grupa Żywiec (m.in.: marki Żywiec, Desperados, EB, Królewskie, Warka Radler), Sokołów, Polfarmex, Media Markt, Saturn.
W Roots pracuje na stałe 14 osób. Agencja posiada również stałe grono konsultantów zewnętrznych. W najbliższym czasie do zespołu dołączyć mają kolejni specjaliści.