Joanna Płauszewska-Deka dyrektorem marketingu i sprzedaży w Expo-Łódź

Joanna Płauszewska-Deka w Expo-Łodź odpowiedzialna będzie za strategię marketingową obiektu, a także sprzedaż powierzchni wystawienniczo-konferencyjnych różnym segmentom rynku.
Głównym wyzwaniem na nowym stanowisku będzie sprawienie, aby Expo-Łódź stało się liderem w branży targowej, kongresowej i eventowej. Jak podkreśla Joanna Płauszewska-Deka obiekt ma ku temu znaczne szanse, dzięki znakomitej lokalizacji, nowoczesnym i proekologicznym rozwiązaniom technologicznym i – przede wszystkim – powierzchni.
Joanna Płauszewska-Deka posiada kilkunastoletnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywała w hotelach międzynarodowych sieci, zlokalizowanych w Warszawie – takich jak Sheraton, Courtyard by Marriott Warsaw Airport oraz Intercontinetal oraz w polskiej firmie Satoria Group. W Łodzi do chwili obecnej pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu w Doubletree by Hilton Łódź.
Z wykształcenia magister geografii turyzmu i hotelarstwa Uniwersytetu Łódzkiego. Wolne chwile przeznacza na piesze wędrówki po górach – do szczególnie ulubionych należą te po Bieszczadach, wyprawy w kajaku po Biebrzy, czarnej Hańczy czy Rospudzie, oraz literaturę.