Zmiana na stanowisku dyrektora sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Łódź

Stanowisko dyrektora sprzedaży i marketingu w DoubleTree by Hilton Łódź objęła Katarzyna Myszka, która wraz z końcem września przejęła obowiązki Joanny Płauszewskiej-Deki. Nowa dyrektor jest odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii handlowej oraz promocyjnej hotelu, a także koordynowanie pracy całego zespołu.
Katarzyna Myszka dołączyła do załogi łódzkiego hotelu DoubleTree by Hilton jako jedna z pierwszych osób, jeszcze przed jego otwarciem w 2013 roku. Przez czteryata pełniła funkcję senior MICE managera, zarządzając Działem Sprzedaży Konferencji i Bankietów. Swoją zawodową przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w hotelu Novotel Warszawa Centrum, jako referent ds. rezerwacji. Pracowała również w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre, gdzie zajmowała się sprzedażą powierzchni eventowych. Wykształcenie zdobyła podczas studiów odbytych na King’s College w Londynie, kończąc kierunek Zarządzanie Biznesem.
Do obowiązków Katarzyny Myszki należy między innymi monitorowanie otoczenia rynkowego, analizowanie grup docelowych oraz kształtowanie polityki cenowej, a także nadzór nad pozyskiwaniem organizatorów wydarzeń i realizacją eventów odbywających się w DoubleTree by Hilton Łódź. Jest także aktywnie zaangażowana w działania mające na celu promowanie hotelu oraz dbanie o wizerunek całego obiektu.