Joanna Puchałka odpowiada za sprzedaż MICE w Grupie Arche

Stanowisko kierownika sprzedaży MICE w Grupie Arche objęła Joanna Puchałka. Będzie odpowiedzialna za kontakt z kluczowymi klientami z sektora MICE, budowanie długotrwałych relacji oraz promowanie hoteli Grupy Arche w sektorze branży spotkań. Jest to pierwszy centralny dział sprzedaży Grupy Arche, która obecnie ma siedem hoteli.
Joanna Puchałka po ukończeniu studiów na kierunku gospodarka turystyczna pracowała w pionie produktu w Biurze Podróży Triada. Jej kariera w hotelarstwie to praca w takich obiektach jak czterogwiazdkowy Holiday Inn Warszawa Józefów, pięciogwiazdkowy Mamaison Le Regina Warsaw, a ostatnio otwierała jako kierownik sprzedaży i marketingu czterogwiazdkowy hotel Zamek Janów Podlaski
– To ważny krok dla Arche, które wraz ze wzrastającą liczbą hoteli w swoim portfolio centralizuje siły sprzedażowe – komentuje Joanna Puchałka. – Do końca 2018 będziemy mieć 11 hoteli a dzięki centralnemu wsparciu lokalnych działów sprzedaży łatwiej nam będzie dotrzeć do dużych graczy z sektora MICE.
– Powstanie centralnego działu sprzedaży to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku – dodaje prezes Arche Władysław Grochowski. Firmy same się do nas zgłaszały i prosiły o jednego opiekuna, który dopasuje obiekt z portfolio Arche do ich potrzeb, uprości komunikację. Teraz będziemy jeszcze bardziej elastyczni – zaznacza.
Grupa Arche posiada w swoim portfolio siedem hoteli w tym: Zamek Janów Podlaski, Tobaco w Łodzi czy Folwark Łochów, a w 2018 planowane jest otwarcie czterech kolejnych obiektów, w tym dwa w Warszawie.