Nowa dyrektor Hilton Garden Inn Kraków Airport

Kaja Wachowska, która dotychczas pełniła funkcję kierownika Działu Sprzedaży i Marketingu hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport, zastąpiła na stanowisku dyrektora generalnego Artura Trukawińskiego.
Z branżą hotelarską Kaja Wachowska związana jest od prawie dziesięciu lat. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w 2008 roku jako sales coordinator w Hekon Hotele Ekonomiczne SA, a następnie w hotelu Novotel Kraków Centrum, gdzie w kolejnych latach pracowała jako corporate sales manager. Karierę kontynuowała w Euro-Hotele Sp. z o.o., gdzie odpowiadała za wyniki sprzedażowe dwóch hoteli przynależących do sieci Hilton Worldwide - DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Center oraz Hampton by Hilton Kraków. W czerwcu 2016 rozpoczęła pracę w balickim Hilton Garden Inn Kraków Airport, kierując działem sprzedaży i marketingu odpowiadała za realizację planów sprzedażowych oraz budowanie wizerunku hotelu i restauracji L’atmosphere.
Dyrektor generalna będzie odpowiedzialna m.in. za dalsze umacnianie pozycji tego biznesowego obiektu zlokalizowanego przy krakowskim lotnisku oraz budowanie zespołu „profesjonalistów z pasją do gościnności”. Objęcie funkcji dyrektora hotelu przez Kaję Wachowską wpisuje się także w nową strategię marki Hilton promującą kobiety #WomanAtHilton.
Kaja Wachowska jest absolwentką Administracji Publicznej na Uniwersytecie Wrocławskim, ukończyła także studia podyplomowe w ramach współpracy z Grupą Hotelową Orbis „Top Talent Hotel Management Program” oraz „EMEA Focus Service GM & Sales Leader Program” realizowany przez sieć Hilton.