Marta Pakieła w Grupie Arche

Marta Pakieła dołączyła do Grupy Arche i wzmocni centralny działu sprzedaży Arche Hotele. Ostatnio związana był z grupą Zdrojowa Invest & Hotels.
Marta Pakieła w Hotele Arche objęła jedno z kluczowych stanowisk sprzedażowych – kierownika rozwoju rynku. Będzie odpowiedzialna za centralne rozwijanie sprzedaży usług w każdym z obiektów Grupy Arche.
Posiada 20-letnie doświadczenie w różnych segmentach i obszarach pozyskiwania klientów oraz obsłudze klienta branży eventowej i turystycznej, także po stronie klienta. Ostatnie trzt lata pracowała jako key account & new business manager w grupie Zdrojowa Invest&Hotels, gdzie zyskała szerokie kompetencje hotelarskie. Wcześniej realizowała działania eventowe, marketingowe oraz sprzedażowe w Elite Circle Group na stanowisku event & new business managera oraz w agencji 360 stopni Gto Communications. Jako new business director w agencji magnifiCo odpowiadała za kontakty z nowymi klientami oraz rozwój biznesu. Wcześniej pracowała jako new business manager w agencjach reklamowych Ambient Infinity, Idea & Media, EP Creative Services i AdMakers. Ponadto była związana z działem marketingu Carlsberg Polska, biurem zarządu Polkomtela oraz działami promocji i reklamy Cinema oraz Machina Press.
W czasie prywatnym lubi spędzać aktywnie czas z rodziną, a jej wielką pasją jest motoryzacja.
Grupa Arche posiada w swoim portfolio osiem hoteli w tym: Zamek Janów Podlaski, Tobaco w Łodzi czy Pałac i Folwark Łochów, a jeszcze w tym roku otwiera kolejne trzy obiekty, takie jak Hotel Krakowska i Hotel Poloneza w Warszawie, a także Hotel w Lublinie.