Paweł Bylicki prezesm IPRN. Kolejne spotkanie sieci w Warszawie

Paweł Bylicki został prezesem International Public Relations Network. Członkowie sieci wybrali go podczas corocznego spotkania, które w tym roku odbyło się w Pekinie. To pierwszy Polak w kierownictwie tej międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR. Dzięki jego nowej funkcji kolejne spotkanie IPRN odbędzie się w Warszawie.
– Cieszę się, z tego wyróżnienia. Przez najbliższy rok zamierzam wprowadzić pewnie rozwiązania podnoszące efektywność naszych działań, szczególnie w newralgicznych obszarach takich jak: wymiana know-how, zacieśnianie relacji między członkami, działania new businessowe, czy zmiany w konkursie Project of the year – skomentował Paweł Bylicki.
Kadencja trwa rok, do maja 2019 roku. Łączy się również z organizacją corocznego spotkania członków sieci (obecnie ponad 40 agencji z całego świata), które w nadchodzącym roku odbędzie się w Warszawie. Spotkanie trwa cztery dni. Służy zarówno pogłębieniu wiedzy, prezentacji najlepszych praktyk, wymianie doświadczeń, przedstawieniu lokalnych mówców i ekspertów, stowarzyszeń czy organizacji branżowych, jak i poznaniu miasta, w którym wydarzenie się odbywa.
Paweł Bylicki jest obecni CEO agencji Public Dialog. Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego na specjalizacji Marketing Polityczny i Public Relations. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Członek International Branding Association (IBA). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej oraz pozycjonowaniu firm na rynku. Autor książki: „Marka korporacyjna i jej komunikacja – Przewodnik po teorii i praktyce”.
Teoretyk i praktyk, prowadzi szkolenia w zakresie zasad współpracy z mediami i wystąpień publicznych, wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Strategii Marki oraz Collegium Civitas. Juror w międzynarodowym konkursie POTY (Project of the year by IPRN), Stevie Awards (2016) a także Złotych Spinaczy (Związek Firm Public Relations).
IPRN powstało w 1995 roku i obecnie jest jedną z największych na świecie niezależną siecią skupiającą agencje PR. Organizacja posiada członków na całym globie, reprezentujących rynki w Ameryce Północnej i Południowej, Zachodniej i Wschodniej Europie, na Bliskim i Dalekim Wschodzie oraz Azji. W zrzeszonych firmach pracuje ponad 6000 specjalistów z obszaru komunikacji.