Hilton Garden Inn Kraków Airport z nową business development manager

Anna Jaszczyk-Celary, dotychczas MICE & leisure sales manager w balickim Hilton Garden Inn Kraków Airport objęła nowe stanowisko business development manager.
Pełniąc rolę business development manager odpowiada m.in. za dalszy rozwój sprzedaży w obszarze MICE, leisure, corpo i charakterystycznym dla tego obiektu airlines, efektywne zarządzanie profesjonalnym zespołem sprzedaży, opracowywanie i realizację budżetu oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań wpływających na rozwój biznesu i wzrost wyników finansowych spółki Kraków Airport Hotel, do której należy obiekt. Jaszczyk-Celary zastąpiła na tym stanowisku Kaję Wachowską, która obecni pełni funkcję dyrektor generalnej obiektu.
Anna Jaszczyk-Celary karierę zawodową w branży hotelarskiej realizuje od 2013 roku. Zaczynała jako MICE coordinator w sieci Accor, następnie pełniła funkcję sales representative w Dworze Sieraków oraz MICE sales manager w krakowskim Double Tree by Hilton & Convention Center. Od sierpnia 2015 roku pełni stanowiska menedżerskie zarówno w segmencie MICE, jak i leisure. Z marką Hilton Garden Inn i balickim hotelem lotniskowym związana jest od lipca 2016 roku, gdzie odpowiadała głównie za rozwój segmentu MICE oraz budowanie relacji z klientami korporacyjnymi.
Ukończyła turystykę i rekreację na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego ze specjalizacją w zarządzaniu w turystyce oraz studia podyplomowe „Handel i Zarządzanie Sprzedażą” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Posiada także certyfikat sieci Hilton “Hilton Garden Inn Sales Leader Programme”.