Jolanta Samluk-Pałasz w Belvedere Gourmet Group

Specjalistą ds. marketingu w Belvedere Gourmet Group została Jolanta Samluk-Pałasz. Do zakresu jej obowiązków należy współpraca z zarządem spółki przy tworzeniu strategii marketingowej, koordynacja działań PR i marketingowych, CSR, wspierających sprzedaż, a także rekomendacja firm - dostawców usług marketingowych.
Plany Jolanty Samluk-Pałasz w nowym miejscu pracy dotyczą wdrożenia nowej strategii oraz komunikacji dotyczącej DNA marki, zapewnienia odpowiedniej komunikacji odpowiadającej marce premium, merytoryczne wsparcie działu sprzedaży w kwestii odpowiedniej komunikacji, a także podniesienie świadomości marki Belvedere jako lidera na rynku usług cateringowych wyznaczającego trendy, świadczącego usługi premium.
Jolanta Samluk-Pałasz ukończyła studia licencjackie na kierunku ekonomicznym, o specjalności turystyka i hotelarstwo oraz magisterskie na kierunku ekonomicznym, o specjalności finanse i bankowość na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Posiada 15-letnie doświadczenie PR-owe oraz marketingowo-sprzedażowe w firmie o standardach i polityce korporacyjnej. Pracowała przy tworzeniu i realizacja planów marketingowych, ponosząc odpowiedzialność za wszystkie działania PR. Zajmowała się także organizacją pobytu gości VIP – w tym zagranicznych sław ze świata muzyki i filmu, gdzie kluczowe są poufność, dojrzałość, rzetelność i praca pod presją czasu
Dotychczas zatrudniona była w Le Royal Meridien Bristol - (obecnie Hotel Bristol, a Luxury Collection Hotel, Warsaw) jako marketing manager i/c PR, w JM Hotel (obecnie Leonardo Royal Hotel, Warsaw) jako specjalista ds. sprzedaży i marketingu. Pracowała także w Różanej Rezydencji Wellness jako projekt manager, w Etirez Violetta Hamerska, gdzie była odpowiedzialna za rozwój autorskich projektów Hotel Przyjazny Rodzinie i Pies w Hotelu.
Jej zainteresowana to fotografia i sztuka (maluje i rysuje), podróże, kitesurfing, zdrowy tryb życia, ekologia oraz kino niszowe.