Enea ogłosiła przetarg na obsługę eventową

Enea rozpoczęła proces przetargowy, w wyniku którego wybierze agencję wspierającą spółkę w prowadzeniu działań eventowych.
Wybrana agencja zajmie się przygotowywaniem i organizacją spotkań biznesowych z klientami biznesowymi (B2B), przygotowaniem i realizacją eventów zewnętrznych i wewnętrznych, akcjami promocyjnymi, sprzedażowymi i ambientowymi skierowanymi zarówno do klientów indywidualnych (B2C), jak i biznesowych. Będzie też odpowiedzialna za wsparcie spółki w realizacji wydarzeń wewnętrznych, w działaniach z obszaru sponsoringu, promocji marki i CSR-owych. Zleceniodawca w ramach współpracy oczekuje także produkcji materiałów promocyjno-ekspozycyjnych, organizacji wejściówek na wydarzenia m.in. kulturalne i sportowe.
Oferty w formie pisemnej należy złożyć do 11 września. Udział w postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 43 tys. złotych. Umowa ramowa będzie obowiązywała 15 miesięcy od momentu jej podpisania.