Peugeot, Citroën, DS Automobiles podczas Poznań Motor Show ze 180heartbeats

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg, w którym Grupa PSA zlecała kompleksową organizację stref ekspozycyjnych marek Citroën, Peugeot, DS Automobiles podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show.
Dział eventów 180 już po raz drugi wygrał przetarg na organizację promocji marek PSA podczas targów Motor Show. Projekt agencji został wybrany jako „najbardziej przemyślany i wpisujący się w wizerunek marek Peugeot, Citroën, DS Automobiles”. Agencja przygotuje premiery nowych aut (Peugeot 508, Peugeot Rifter, Citroën Berlingo), zadba o projekt i produkcję strefy (scenografia i technologia), logistykę (przygotowanie aut, obsługa) oraz raporty z targów (statystyki wejścia/wyjścia, liczba osób itp.).
Tegoroczne targi motoryzacyjne w Poznaniu odbędą się w dniach 5-8 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pierwszego dnia zaplanowano m.in. spotkania z prasą, oraz premiery aut. 6-8 kwietnia to dni otwarte dla odwiedzających.