Peugeot, Citroën, DS Automobiles podczas Poznań Motor Show ze 180heartbeats

Agencja 180heartbeats + Jung v Matt wygrała przetarg, w którym Grupa PSA zlecała kompleksową organizację stref ekspozycyjnych marek Citroën, Peugeot, DS Automobiles podczas kwietniowych targów Poznań Motor Show.
 

Dział eventów 180 już po raz drugi wygrał przetarg na organizację promocji marek PSA podczas targów Motor Show. Projekt agencji został wybrany jako „najbardziej przemyślany i wpisujący się w wizerunek marek Peugeot, Citroën, DS Automobiles”. Agencja przygotuje premiery nowych aut (Peugeot 508, Peugeot Rifter, Citroën Berlingo), zadba o projekt i produkcję strefy (scenografia i technologia), logistykę (przygotowanie aut, obsługa) oraz raporty z targów (statystyki wejścia/wyjścia, liczba osób itp.).
Tegoroczne targi motoryzacyjne w Poznaniu odbędą się w dniach 5-8 kwietnia na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. Pierwszego dnia zaplanowano m.in. spotkania z prasą, oraz premiery aut. 6-8 kwietnia to dni otwarte dla odwiedzających.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl