Rozpoczął się proces wyboru organizatora Orlen Warsaw Marathon. RFI pierwszym etapem

Na platformie zakupowej Grupy Orlen pojawiło się zapytanie o informację (RFI), które służyć ma rozpoznaniu rynku usług agencji eventowych oraz analizie możliwości potencjalnych dostawców w zakresie organizacji Orlen Warsaw Marathonu w 2019 roku.
Zapytanie o informację stanowi etap preselekcji dostawców, po którym zostanie stworzona lista preferowanych agencji. Do tych firm Orlen skieruje zapytanie ofertowe (RFP) oraz brief na organizację Orlen Warsaw Marathonu (OWM) 2019. Wynikiem RFP również będzie decyzja o podjęciu współpracy ramowej z najlepiej ocenionymi czterema agencjami.
Dokumenty w procesie RFI można składać do 20 lipca, do godz. 16.
Na tym etapie agencje zostały poproszone o zaprezentowanie swojego profilu i portfolio, struktury agencji, jej głównych klientów i istotnych projektów z lat 2015 – 2017, w tym dwóch masowo-wizerunkowych o tematyce sportowej i kulturalnej w budżecie powyżej miliona złotych każdy, z opisem i wskazaniem ich atrakcyjności i nowatorstwa. Agencja powinna też zwięźle odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego my jesteśmy najlepsi dla PKN Orlen?”. Firmy muszą także przedstawić wartość obrotów w zakresie eventów w latach 2015 – 2016 oraz udział obrotów z pięcioma kluczowymi klientami w przychodach agencji w 2017 r., preferowany sposób wynagrodzenia i aktualną polisę OC z zakresu usług eventowych. Oprócz doświadczenia agencji we współpracy z klientami istotni są także strategiczni podwykonawcy czy zdobyte nagrody i wyróżnienia.
Szczegóły