Nokia Phones z nową agencją PR, która odpowie też za działania eventowe

HMD Global OY oraz Arskom podpisały umowę na obsługę w Polsce marki Nokia w zakresie telefonów komórkowych i smartfonów. Arskom będzie odpowiedzialny za działania związane z PR, marketingiem, influencer marketingiem, monitoringiem mediów, obsługą sampli testowych, obsługą biura prasowego oraz działaniami eventowymi.
HMD Global Oy, HMD to ińska firma powiązana z firmą Nokia, która rozwija i sprzedaje smartfony oraz telefony z funkcjami pod marką „Nokia”, do której ma wyłączne prawa w ramach umowy licencyjnej.
Obie firmy rozpoczęły aktywną współpracę od września 2018, ale nie podają okresu, na jaki została zawarta umowa. Agencja Arskom została wybrana w wyniku konkursu.
W najbliższych miesiącach do głównych zadań Arskom będzie należała pełna komunikacja nowych modeli smartfonów i telefonów komórkowych Nokia.
Odpowiedzialnym za prowadzenie klienta będzie Jarosław Babraj, Executive Manager, wraz z zespołem.
– Będziemy odpowiedzialni za bieżącą komunikację marki Nokia Phones, kontakty z dziennikarzami, prowadzenie biura prasowego, rotację sampli czy też wsparcie HMD w SM. Jesteśmy też odpowiedzialni za przygotowywanie lokalnych eventów, takich jak na przykład premiery produktowe. Obecnie organizujemy dla HMD wyjazd polskiej grupy dziennikarzy na premierę nowego telefonu w Londynie – informuje Jarosław Babraj z Arskom.