Czterech oferentów chętnych do wsparcia działań eventowych spółki Enea

Czterech oferentów złożyło propozycje w przetargu ogłoszonym przez spółkę Enea SA dotyczącym wyboru agencji wspierającej w obszarze marketingu sponsoringowego oraz w działaniach eventowych. Wczoraj (11 października) zakończył się etap składnia ofert.
Oferty złożyło konsorcjum firm: Partner of Promotion i Silver Plate, które wyceniło swoje usługi na 3 385 375,92 zł, oraz agencje: Berm (4 048 327,65 zł), Rochstar (5 140 230,98 zł) oraz Todo Jakub Kawa (2 836 528,52 zł).
Przy wyborze ofert będą stosowane kryteria związane z ceną zawartą w cenniku, która będzie stanowiła 35 procent wagi, wysokość procentowa brutto prowizji liczonej od kosztu brutto usług nieujętych w ramach cennika, również stanowiąca 35 procent wagi, oraz doświadczenie zespołu wyznaczonego do obsługi realizowanych projektów, które stanowi 30 procent wagi.
Zamówienie dotyczy takich działań jak między innymi organizacja imprez, targów i wystaw, usługi marketingowe i reklamowe, prowadzenie kampanii reklamowych, usługi artystyczne i fotograficzne, produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych.
Umowy ramowe zostaną zawarte na 24 miesiące z trzema wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze, ze względu na przyjęte kryteria.
Enea przeznaczyła na realizację zleceń 19 159 556,82 zł.
Jeden z oferentów tego przetargu konsorcjum firm - Partner of Promotion oraz Silver Plate wygrało przetarg dotyczący wyboru agencji wspierającej spółkę Enea SA w działaniach eventowych. Umowa została zawarta na 15 miesięcy.
Oferta agencji Partner of Promotion została także wybrana w przetargu ogłoszonym przez spółkę Enea, na wspierania działań w ramach marketingu sponsoringowego. Umowa ramowa zostanie podpisana po 15 października 2018, kiedy mija termin na składanie odwołań.