endorfina events dla marki Triumph
Agencja endorfina events na zlecenie marki Triumph zorganizowała konferencję firmową dla przedstawicieli kadry kierowniczej oraz kluczowych partnerów biznesowych marki. Głównym elementem wydarzenia był pokaz najnowszej kolekcji marki na sezon wiosna-lato 2015.
Wśród zaproszonych gości byli przedstawiciele ponad 20 krajów, m.in. z Bliskiego Wschodu, krajów Bałtyckich, Grecji, Turcji, Węgier, Izraela, Czech, Słowacji, Rosji i Polski, a także zarządu firmy ze Szwajcarii.
Wydarzenie trwało cztery dni, a poszczególne aktywności odbywały się w trzech lokalizacjach: Teatrze Wielkim Operze Narodowej, hotelu Sofitel oraz klubie Endorfina Foksal.
Zespół endorfina events był odpowiedzialny za całościową kreację, produkcję i logistykę wydarzenia oraz wybór modelek. Specjalne wizualizacje wpisane w scenografię zrealizował VJ Majonez.
Na potrzeby wydarzenia endorfina events stworzyła dedykowaną stronę rejestracyjną dla zaproszonych gości, za pomocą której skoordynowała potwierdzenie zaproszeń oraz przepływ informacji, jak numery lotów, status i godziny przylotów/odlotów oraz preferencje żywieniowe czy informacje o alergiach. Catering na poszczególne dni uwzględniał różnorodność kulturową zaproszonych gości, oferując wiele propozycji wegańskich, koszernych czy bezglutenowych.
Z uwagi na to, że osoby zaproszone przybywały do Polski w przeciągu sześciu dni agencja zorganizowała i nadzorowała transport gości z lotniska do hoteli, a podczas czterech dni pobytu w Warszawie także transport pomiędzy lokalizacjami, w których odbywały się poszczególne części wydarzenia.