Makata dla Mitsubishi
Makata Creative Group zorganizowała na zlecenie firmy Mitsubishi Motors premierę dziennikarską pierwszego na świecie hybrydowego SUV-a ze stałym, elektrycznym napędem 4WD i generatorem prądu - Mitsubishi Outlander PHEV. Wydarzenie odbyło się w dniach 17-18 czerwca w Modlinie.
Na czas premiery, do dyspozycji gości przygotowano niemal 20 Outlanderów. Makata zorganizowała nietypowe testy, podczas których przedstawiciele mediów mogli sprawdzić, jak prowadzi się najnowszy model Mitsubishi oraz zrobić zdjęcia i wziąć udział w specjalnie przygotowanych, kreatywnych atrakcjach na trasie.
Poza testami, w ciągu dnia odbyła się również konferencja prasowa. Wieczorem zaproszeni goście bawili się wspólnie podczas kolacji oraz występu jednego z czołowych standuperów Polski – Kacpra Rucińskiego.
– Realizacja dla Mitsubishi była dla naszego zespołu nie tylko pracą i wyzwaniem, ale przede wszystkim dużą frajdą. Liczba przygotowanych dla dziennikarzy atrakcji sprawiła, że wszyscy, wspólnie z klientem spędziliśmy czas nie tylko bardzo produktywnie, ale przede wszystkim niezwykle ciekawie i miło – podsumowuje Jacek Żerdziński, szef działu eventowego w Makacie.
Dom produkcyjny MAKATA odpowiadał za kompleksową organizację wydarzenia, w tym m.in.: opracowanie koncepcji kreatywnej, wybór lokalizacji, cateringu i hotelu, zaaranżowanie scenografii i multimediów, pozyskanie i koordynację działań podwykonawców, realizację merytoryczną i techniczną, jak również obsługę PR, zapewnienie artysty, czy koordynację jazd testowych.