Evolution PR dla Coty Polska
Agencja Evolution PR zorganizowała dla Coty Polska niestandardową akcję promocyjną i konferencję prasową wprowadzającą na polski rynek nowy zapach Marca Jacobsa Daisy Dream.
Konferencję prasową , która odbyła się 1 sierpnia w Mysia 3, poprzedzała akcja rowerowa, podczas której hostessy rozdystrybuowały 15 tys. próbek zapachu.
Hostessy ubrane w błękitno białe stroje na odpowiednio wystylizowanych rowerach zachęcały spacerowiczów do wypróbowania zapachu Daisy Dream.
Trzy znane i nowoczesne kobiety opowiedziały podczas konferencji o swoich ulubionych zapachach, wspomnieniach, które wywołują, i nutach zapachowych nowego produktu Marca Jacobsa.
Akcja i konferencja prasowa była również wspierana przez akcje samplingową, w którą włączyły się modne warszawskie kawiarnie i restauracje, gdzie do rachunku dołączona była próbka zapachu.
Zwieńczeniem dnia konferencji była impreza muzyczna z wolnym wstępem w klubokawiarni Plażowa, gdzie Robag Wruhme gwiazda światowej sceny klubowej zagrał ambientowe elektroniczne dźwięki.
Agencja była odpowiedzialna za kompleksową obsługę akcji rowerowej i konferencji: koncepcję, kreację, produkcję, scenografię, obsługę techniczną oraz logistykę akcji rowerowej a także koordynację części wieczornej.