Defacto ponownie dla Vistula Group
Tegoroczna prezentacja kolekcji Vistuli na sezon jesień-zima 2014/2015 odbyła się na wiślanej plaży Poniatówce w specjalnie na tej okazję wybudowanym, przezroczystym namiocie.
Pokaz otworzył Tony Ward – ikona modelingu oraz gwiazda najnowszej kampanii marki Vistula. Nastrój pokazu budowała specjalnie wyselekcjonowana muzyka. Od „Diabłów z Loudun” Krzysztofa Pendereckiego, po ścieżkę dźwiękową autorstwa Wojciecha Kilara z filmów takich jak „Salto”, „Zazdrość i medycyna” czy „Dziewiąte wrota”. Elementem buntu i nawiązaniem do street artu był utwór „Sabotage” zespołu Beastie Boys. Pokaz zakończył „Sen o Warszawie” Czesława Niemena. W przygotowanej na to wydarzenie animacji wykorzystano między innymi grafiki zaprojektowane przez Tonego Warda dla Vistuli.
Po pokazie odbyło się after party z widokiem na panoramę lewobrzeżnej Warszawy. Wśród zaproszonych gości znaleźli się przedstawiciele świata polityki i biznesu, dziennikarze i redaktorzy mody, a także gwiazdy.
Agencja Defacto odpowiadała za kompleksową produkcję wydarzenia, realizując wizję pokazu klienta.