Don't Worry dla marki Hyundai
Agencja Don't Worry odpowiadała za ekspozycję marki Hyundai podczas Targach Fleet Market 2014.
Uczestnicy imprezy byli zachęcani do odwiedzenia stoiska i zapoznania się z ofertą sprzedażową firmy Hyundai przez Pin-up Girls na wrotkach. Tancerki rozdawały ulotki z informacją o planowanym, widowisku przy ekspozycji Hyundai o konkretnej godzinie. W kulminacyjnym momencie prezentacji zgromadzeni mieli okazję uczestniczyć w „miłosnym” show. Przy utworze Beyonce „Why Don't You Love Me” Pin-up Girl przekonywały gości, dlaczego warto zakochać się w nowym modelu Hyundai i20. Tancerki wraz z hostessami rozdawały serca „I love i20” oraz balony z logiem marki. Jak informuje organizator, zainteresowaniem cieszył się również luksusowy Hyundai Genesis.
Zespół Don’t Worry był odpowiedzialny za koncepcję, oprawę artystyczną, scenografię, obsługę techniczną oraz koordynację wydarzenia.
Targi Fleet Market 2014 odbyły się 18 listopada w Expo XXI Warszawa.