Don't Worry dla Peugeot Polska

Trzy spotkania, trzy miasta i kilkaset dealrów Peugeot z całego kraju. Peugeot Polska we współpracy z agencją Don't Worry zorganizował cykl konferencji, na których przedstawiono podsumowanie wyników sprzedaży za rok 2014 oraz kierunki rozwoju firmy.

Konferencje odbyły się: 5 marca w Łodzi, w hotelu Hilton, 6 marca w Toruniu – w hotelu Mercure oraz 11 marca w Katowicach – w hotelu angelo. Każda spotkanie składała się z dwóch części. Pierwsza przeznaczona dla wszystkich zaproszonych oraz druga, podczas której goście zostali podzieleni na trzy grupy tematyczne. Pierwszy panel dotyczył tematu „Rentowności” i skierowany był do koncesjonerów oraz dyrektorów koncesji. Szefowie sprzedaży w ramach drugiej grupy tematycznej mogli dowiedzieć się o „Rozwoju sprzedaży, udziału w rynku”. Szefowie serwisów wzięli udział w prezentacji na temat „Rozwoju obsługi posprzedażnej oraz sprzedaży części zamiennych”.
Przed każdym z hoteli uczestnicy konferencji mogli zobaczyć ekspozycje modeli samochodów Peugeot: RXH, 308 GT oraz 3008 Style.
Za kompleksową organizację wydarzenia obejmującą m. in. scenografię, obsługę techniczną, wybór miejsc konferencji oraz ekspozycje samochodów odpowiedzialna była agencja Don't Worry.

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl