Don’t Worry dla DS. Otwarcie salonu marki DS w Warszawie

fot. Robert Korybut-Daszkiewicz
fot. Robert Korybut-Daszkiewicz

Działalność pierwszego w Polsce salonu marki DS zainaugurował event prezentujący różne oblicza awangardy. Wydarzenie pod hasłem „awangardy” było inspirowane mottem Marki DS: Spirit of Avant–Garde. Za realizację spotkania odpowiadał agencja Don’t Worry.

Podczas uroczystości zaprezentowane zostały różne oblicza awangardy oscylującej wokół świata motoryzacji, architektury, sztuki, designu oraz mody. Wśród zaproszonych gości znaleźli się miłośnicy sztuki, przedstawiciele biznesu a także wiele gwiazd.
Ambicją marki DS jest zapoczątkowanie cyklu inicjatyw kulturalnych i uczynienia z salonu DS śmiałej i osobliwej przestrzeni wydarzeń artystycznych, miejsca wystaw, pokazów oraz współpracy z awangardowymi twórcami.

Otwarcie pierwszej awangardowej wystawy rozpoczęło się konferencją prasową połączoną z panelem dyskusyjnym na temat przenikania sztuki do różnych dziedzin życia, w tym przestrzeni publicznej oraz wpływie awangardy na pracę artystów. Zaproszeni goście, prelegenci mieli okazję zaprezentować swoją twórczość. Uroczystość kontynuowano podczas wieczornej gali, podczas której odbył się koncert Miki Urbaniak – artystki łączącej takie gatunki muzyczne jak jazz, R&B oraz swing.
Pierwszy dzień życia salonu uświetniła prezentacja przygotowanych specjalnie na tą okazję dzieł artystów znanych z awangardowych projektów. Dzięki Fundacji Polskiej Sztuki Nowoczesnej została odsłonięta zrekonstruowana makieta architektonicznej mieszkalnego galeriowca z 1925 r. projektu Józefa Malinowskiego. Odważną kolekcje mebli zademonstrowała szwajcarska firma Vitra. Specjalnie z okazji inauguracji Salonu Marki DS w Warszawie, Joanna Klimas – najbardziej paryska wśród polskich projektantów – zaprojektowała i przedstawiła trzy awangardowe suknie, inspirowane stylistyką DS. A to wszystko w otoczeniu gamy samochodów DS, w tym legendarnego DS21.

Uroczyste otwarcie salonu marki DS, znajdującego się w Warszawie przy Al. Krakowskiej 206 odbyło się 26 maja. Za realizację eventu i konferencji prasowej odpowiadała agencja Don’t Worry, która pozyskała zlecenie w wyniku wygranego przetargu. Cateringowo wydarzenie obsługiwała restauracja Aleje 3. Za działania Media Relations na zlecenie agencji Don’t Worry odpowiadała Katarzyna Dębicka – Commfort Group.

 



Marka DS
Zrodzona w Paryżu francuska marka DS miała swoją oficjalną premierę 1 czerwca 2014 roku, stawiając sobie za cel przywrócenie francuskiej motoryzacji należnego jej miejsca w najwyższej kategorii. Wykorzystujące największe zdobycze francuskiego know-how modele DS wyróżniają się innowacyjnością, kontynuując dziedzictwo przekazane przez model DS z 1955 roku. Zaprojektowana dla klientów poszukujących indywidualnego stylu i wizerunku gama DS obejmuje modele DS 3, DS 3 CABRIO, DS 4, DS 5, DS 5LS* i DS 6*.  Marka proponuje samochody, które nie tylko oferują niepowtarzalny, wyrafinowany styl w każdym, nawet najmniejszym detalu oraz szlachetne materiały, lecz także wyróżniają się technologicznymi rozwiązaniami, takimi jak hybrydowy układ napędowy z silnikiem wysokoprężnym Hybrid4 w modelu DS 5. Sprzedawana w Europie przez Citroëna w specjalnie do tego wyznaczonych strefach ekspozycyjnych, czyli w salonach działających w strukturach retail PSA. Marka DS posiada własną sieć punktów sprzedaży w Chinach. DS to także obsługa klientów wykraczająca poza sam tylko produkt, oferująca specjalne usługi Premium za pośrednictwem  klubu DS PRIVILÈGE. Łączna sprzedaż marki od momentu wprowadzenia na rynek kształtuje się na poziomie 500 000 sztuk. www.driveDS.com.
*modele sprzedawane wyłącznie w Chinach

Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl