Prime Time PR promuje Disiro poprzez klip i eventy
Wprowadzany na polski na rynek przez Vinfort aperitif Disiro promowany jest poprzez product placement i imprezy. Za działania odpowiada krakowska agencja Prime Time PR.
W swoim najnowszym klipie „Brodagaccio” Tede pije drink z Disiro, aperitifem wprowadzanym na rynek przez Vinfort. Disiro to nowość na alkoholowym rynku, skierowana przede wszystkim do młodych ludzi poszukujących dobrej zabawy i niebanalnego smaku.
Anna Gumowska, CEO Prime Time PR. „Burza mózgów nie obyła się oczywiście bez kosztowania trunku. W końcu,
– Po skrupulatnych analizach, uznaliśmy, że najbardziej wiarygodnym sposobem na promocję Disiro będzie wykorzystanie autorytetu w dziedzinie zabawy, luzu, imprezy. Wybór padł na Tede. To jeden z najlepiej rozpoznawalnych polskich raperów, mający na swym koncie m.in. „Glocka” oraz „Nie banglasz”. Wyświetlenia jego teledysków na YouTube osiągają milionowe odsłony. Na podobną popularność liczymy przy Brodagaccio – mówi Anna Gumowska CEO Prime Time PR.
Jak podkreśla, Disiro lokowane jest w określonym kontekście: napój jednoznacznie kojarzony jest z wielkim party, podczas którego wszyscy świetnie się bawią.
Po premierze klipu w dwóch krakowskich klubach Prime Time PR zorganizował imprezy, podczas których Disiro było gwiazdą wieczoru.