Prime Time PR promuje Disiro poprzez klip i eventy

Wprowadzany na polski na rynek przez Vinfort aperitif Disiro promowany jest poprzez product placement i imprezy. Za działania odpowiada krakowska agencja Prime Time PR.

W swoim najnowszym klipie „Brodagaccio” Tede pije drink z Disiro, aperitifem wprowadzanym na rynek przez Vinfort. Disiro to nowość na alkoholowym rynku, skierowana przede wszystkim do młodych ludzi poszukujących dobrej zabawy i niebanalnego smaku.
Anna Gumowska, CEO Prime Time PR. „Burza mózgów nie obyła się oczywiście bez kosztowania trunku. W końcu,
 – Po skrupulatnych analizach, uznaliśmy, że najbardziej wiarygodnym sposobem na promocję Disiro będzie wykorzystanie autorytetu w dziedzinie zabawy, luzu, imprezy. Wybór padł na Tede. To jeden z najlepiej rozpoznawalnych polskich raperów, mający na swym koncie m.in. „Glocka” oraz „Nie banglasz”. Wyświetlenia jego teledysków na YouTube osiągają milionowe odsłony. Na podobną popularność liczymy przy Brodagaccio – mówi Anna Gumowska CEO Prime Time PR.
Jak podkreśla, Disiro lokowane jest w określonym kontekście: napój jednoznacznie kojarzony jest z wielkim party, podczas którego wszyscy świetnie się bawią.
Po premierze klipu w dwóch krakowskich klubach Prime Time PR zorganizował imprezy, podczas których Disiro było gwiazdą wieczoru.

 


Zaloguj się
Informacje
Branża
Personalia
Realizacje
Otwarcia
Obiekty
Catering
Technologie
Transport
Artykuły
Wywiady
Felietony
Publicystyka
Raport
Prawo
Biblioteka
Incentive travel
Prawo
Ogłoszenia
Przetargi
Praca
Wydarzenia
Galeria
Wyszukiwarka obiektów
Nasze projekty
MP Power Awards©
MP Fast Date©
MP MICE Tour©
MP MICE & More©
MP Impact©
Nasza oferta
Reklama i promocja
Content marketing
Wydarzenia
Konkurs
Webinary
Studio kreatywne
O nas
Polityka prywatności
Grupa odbiorcza
Social media
Kontakt
O MeetingPlanner.pl